Roadrunner69
Roadrunner69
Utgår från GP eller???.... Gärna lite åka för mig!!!Rasorblade skrev:Tänker rasta frugan och hojen imorgon om det inte regnar.....![]()
Ngn som vill hänga på vid 13-tiden och som inte har så bråttom. (som sagt har passagerare)![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Utgår från GP eller???.... Gärna lite åka för mig!!!Rasorblade skrev:Tänker rasta frugan och hojen imorgon om det inte regnar.....![]()
Ngn som vill hänga på vid 13-tiden och som inte har så bråttom. (som sagt har passagerare)![]()
![]()
Roadrunner69 skrev:Utgår från GP eller???.... Gärna lite åka för mig!!!![]()
Mary skrev:Ska vi köra Backmo idag, det var så länge sen!!![]()
Mark, jag hoppas verkligen du har sagt till John på skarpen!
Halv 2 kanske; å då e de som möter i nödinge tankade å glada!!!, om d blir backamo dårå...........................?Cathy skrev:Ska vi sätta en tid från MC D i Nödinge då kanske?
Så får dom som vill möta upp där, eller så får väl vi citybor köra själva! Känns lite onödigt dra ner till GP om vi kör Backamo....
Cathy skrev:Ska vi sätta en tid från MC D i Nödinge då kanske?
Så får dom som vill möta upp där, eller så får väl vi citybor köra själva! Känns lite onödigt dra ner till GP om vi kör Backamo....
PacMan skrev:Nån som vet hur asfalten är på Lügnern Ring nu? För ett tag sen skrevs det lite om att dom höll på med nåt där.
non-stop skrev:Fortfarande kass efter vad jag hört.
tja,regnar det bara inte såbebbe skrev:Japp, tänkte ta mig en tur imorgon. Om nu bara vädret håller i sigÄr det någon som har lust att hänga på??
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!