Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Man är bra sugen allså va tvungen att rasta den nya hojen i helgen lite men va ju kallt i asfalten och sånt skit så det blev ju knappast några knäskrap

fan är bra sugen men orkar inet slänga på alla lycktor o skit som väger ton :rolleyes:

vilken kväll har varit ute och åkt idag. kände att jag var tvungen att åka hem och ställa in hojen nu halv ett skall tyvär jobba i morgon. :yoparty :D

hoj tur på jul.

På julafton är det hojväder är det någon som skall med ut. :confused: Jag skall i alla fall åka en rejäl tur. Tomte dräkten på och rigga videokamran så kan det bli lite buskörning i julyran :D ni som inte åker så här års kan ju alltid se filmen senare så får vi se om det blir någon bakhjuls åkning i 300. :squid

grön-x skrev:
På julafton är det hojväder är det någon som skall med ut. :confused: Jag skall i alla fall åka en rejäl tur. Tomte dräkten på och rigga videokamran så kan det bli lite buskörning i julyran :D ni som inte åker så här års kan ju alltid se filmen senare så får vi se om det blir någon bakhjuls åkning i 300. :squid

Tat lugnt nu så de inte halkar omkull :)

grön-x skrev:

Om du inte ska köra fortare än 130, Så kanske jag kan åka med.. För xt går inte mycke fortare och sporthojen är nerplockad... :)

Det är klart att jag kan köra i 130 ibland. om det är fint i morgon kan vi åka en sväng det är roligare två eller fler än en. :) Men lite 300 Welis måste det bli om greppet är ok.pm.a mig eller skriv ut någon mötesplats. Nu skall jag till lisseberg och dricka glögg. :banana Ha det gött alla. :fyllisar

grön-x skrev:
Det är klart att jag kan köra i 130 ibland. om det är fint i morgon kan vi åka en sväng det är roligare två eller fler än en. :) Men lite 300 Welis måste det bli om greppet är ok.pm.a mig eller skriv ut någon mötesplats. Nu skall jag till lisseberg och dricka glögg. :banana Ha det gött alla. :fyllisar

Ha :hihi ha tror nog jag kommer bli en broms kloss om du ska köra SÅÅ fort, Du får tänka på att min lilla moppe inte är så extrem...
Ja vi kan väl träffas vid 12:00 vid mcdonalds i kungälv??
Det blir nog lite jobbigt att köra in till stan på julafton.. :3freak

grön-x skrev:
åker ut vid tvåtiden måste fixa några jävla klappar först. :tomten

Okej.. Men jag drar ut nu då... Hela slekten kommer ju vid två.. :gnissla
Men vi kanske kan köra nån annan gång.. :tummenupp

Nån annan som vill åka med så står jag vid mcdonalds i kungälv ca: 12:00

Ha det så kul, ni som ska ut. För att vara julafton är det kanonväder för hojåkning ju. :tummenupp Hade min vart lite mer hel hade jag också kört en sväng.

Rasorblade skrev:
Ska hämta hojen imorgon (söndag) och är det väder som idag så blir det nog en liten sväng!! :2cool

:yoparty coolt...

Så bra väder va det inte.. :( Jag fasnade i skogen och ramlade i en vatten pöl... :död Men sen va det roligt på vägen hem!! :)

Nej nu får jag ont i fingrana.... :gnissla
Ingen som vill ut och köra lite grus väg nu eller???

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing