Snigel skrev:Åker ni än era tokstollar...
Ja, faktiskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snigel skrev:Åker ni än era tokstollar...
grön-x skrev:vilken kväll har varit ute och åkt idag. kände att jag var tvungen att åka hem och ställa in hojen nu halv ett skall tyvär jobba i morgon.![]()
![]()
grön-x skrev:På julafton är det hojväder är det någon som skall med ut.Jag skall i alla fall åka en rejäl tur. Tomte dräkten på och rigga videokamran så kan det bli lite buskörning i julyran
ni som inte åker så här års kan ju alltid se filmen senare så får vi se om det blir någon bakhjuls åkning i 300.
![]()
grön-x skrev:På julafton är det hojväder är det någon som skall med ut.Jag skall i alla fall åka en rejäl tur. Tomte dräkten på och rigga videokamran så kan det bli lite buskörning i julyran
ni som inte åker så här års kan ju alltid se filmen senare så får vi se om det blir någon bakhjuls åkning i 300.
![]()
grön-x skrev:Det är klart att jag kan köra i 130 ibland. om det är fint i morgon kan vi åka en sväng det är roligare två eller fler än en.Men lite 300 Welis måste det bli om greppet är ok.pm.a mig eller skriv ut någon mötesplats. Nu skall jag till lisseberg och dricka glögg.
Ha det gött alla.
![]()
grön-x skrev:åker ut vid tvåtiden måste fixa några jävla klappar först.![]()
Rasorblade skrev:Ska hämta hojen imorgon (söndag) och är det väder som idag så blir det nog en liten sväng!!![]()
vtrwalle skrev:vem blir först med att åka hoj 2006 då?????![]()
det va som fan!!! det e hårtMögel skrev:Jag ska åka hoj till jobbet imorgon kl: 5.30..![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |