Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Jag hade kunnat tänka mig en träff i kungälv och en tur upp till orust och ett aerovarv där kanske?

Jag kan vara ute till 14.30 cirkus, någon som hakar på, träffas vid macken vid McD i Kungälv? Ser vädret ut att hålla i sig?

Jag är vid McD i kungälv kl. 12.00 om någon hakar på så får vi se vart det bär av...

Grön-x

Ber om ursäkt för att jag inte dök upp!!! Efter 3 kilometer tändes oljelampan och jag fick åka tillbaka och leta efter en mack där dom hade olja, trodde det fanns på varje mack!? Var inte klar med mecket förrän 13.00, sorry! Tar gärna en rematch en annan dag!

en härlig tur till orust blev det. det var roligt att vi blev några stycken :tummenupp ha en fortsatt trevlig kväll alla. :fyllisar vi kanske syns i morrgon. :D

grön-x skrev:
en härlig tur till orust blev det. det var roligt att vi blev några stycken :tummenupp ha en fortsatt trevlig kväll alla. :fyllisar vi kanske syns i morrgon. :D

Ja, jäkligt kul & åka lite hojj, dessutom kul & träffa nya människor :tummenupp Tack för en fin tur med bra tempo :D

Synd att jag inte kunde följa med hela turen, men året e inte slut än... :yoparty

åka en sväng i morgon någon eller? GP1200 som vanligt om någon är sugen. säsongen är ju snart slut (om en månad eller nåt) så ut och åk. :banana :D

grön-x skrev:
åka en sväng i morgon någon eller? GP1200 som vanligt om någon är sugen. säsongen är ju snart slut (om en månad eller nåt) så ut och åk. :banana :D

Ta på er ordentligt idag. Körde från Kungsbacka till Chalmers imorse vid halv 8 och en termometer-tavla jag såg från motorvägen visade -1 grad. Gick iofs förvånansvärt bra att köra, förutom att känseln var heelt borta i tummarna när jag kom fram. :gnissla

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing