Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

10.00 till halden:va 10.30 till typ orust låter bättre för mig:) men bestäm ni som vill köra först så kan jag åka bakom och filma:tummenupp

Jag tar oxå med kamera :tummenupp

vi skulle ju kunna vara tråkiga o ta motorvägen upp till uddevalla.
Annars tror jag att halva dagen kommer att gå åt bara för att komma till de goa vägarna upp mot norge...

Neee det suger!!

mm, jag är bitter och jävlig.

Tråkigare surkärring får man leta efter. Jag tror det är dags att krypa ner i sängen och hoppas på att aldrig mer behöva vakna igen....

Godnatt.

E du snäll så kan du få åka med mej :tummenupp Men jävlar vad du kommer få hålla fast dej ;)

Last edited:
blomman och paser och alla andra ..hoppas glassen smakade...sorry jag fastnade i röljus 2ggr och sen tappade jag bort er... :)
tack för idag annars det var kul och käka och så ..

Mvh/ Arash

Får tacka alla jag med...
Synd för de tråkiga omständigheterna som var orsaken till fikat bara...

Blir till o planera bättre så man får åka mera i år o kanske poppa lite fram o bakjul...

Ta det "lugnt" på vägarna...

// Tomas - fulgula bladen med haj ögon och repsol orangt framhjul...

Last edited:
blomman och paser och alla andra ..hoppas glassen smakade...sorry jag fastnade i röljus 2ggr och sen tappade jag bort er... :)

Mvh/ Arash

synd att du fastnade, men det blir fler körningar :tummenupp

Mvh/ Arash

Synd att du fastnade. Tror vi nämnde Öckerö iaf men vi var nog lite dåliga på vänta in dig :gnissla Hoppas du hänger med på fler turer iaf!

vem kan man köra med om man vet att man har mycket och lära och är sjukt intresserad av att bli bättre, haft kort ett år. kör hornet 600?? vad är en lagom början??

Har det hänt nåt med hojen eller vadå?

Morgondagens tur föresten, hur lång skulle ni gissa att den blir på en höft? 50+ mil?
Fläkten går fortfarande inte igång, så jag får inte åka med för mina föräldrar....

Jag ska gå ut och pilla lite på den nu och se om det händer nånting, jag vill gärna med om jag får ihop det.

Och RikZ, om det är ok med dig så kanske jag åker bak iallafall, jag får väl bita ihop :gnissla Om du inte tycker det är jobbigt att ha någon bak förståss...

Fläkten går fortfarande inte igång, så jag får inte åka med för mina föräldrar....

OK. Om nu själva fläkten är OK så kan man kanske rigga den så att du kan starta den själva genom att tvinna ihop ett par sladdar typ. Testa att koppla den direkt till plus och jord, och se om den drar igång.

Jag ska gå ut och pilla lite på den nu och se om det händer nånting, jag vill gärna med om jag får ihop det.

Och RikZ, om det är ok med dig så kanske jag åker bak iallafall, jag får väl bita ihop :gnissla Om du inte tycker det är jobbigt att ha någon bak förståss...

Klart du får åka med, men inte idag! Det suger att skjutsa på min hoj, speciellt om vi ska åka ända till Halden och jag ska både uiiilllaa och knäskrapa. Fixa ihop hojen snabbt tjejen :tummenupp

Det är ju för tusan kallt idag :) Kanske tar en liten sväng i eftermiddag men annars får det bli en annan dag. Ha så kul grabbar och tjejer!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT