Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Bra väder idag

Det gick alldeles utmärkt att köra idag. Jag tog en tolvmilatur genom Frillesås och tillbaka. Inte en droppe regn. Däremot en hel del vind. Och varmt. Såg tolv grader på tempmätaren som mest.

Blev en tur neråt Lygnern och Hällingsjö osv. Gött att det var lite varmare men norra sidan av Lygnern var rätt lurig för dom har lagt ut sand över vägbanan så man fick vara jäkligt försiktig och det var lite läskigt i kurvorna.

Blev en tur neråt Lygnern och Hällingsjö osv. Gött att det var lite varmare men norra sidan av Lygnern var rätt lurig för dom har lagt ut sand över vägbanan så man fick vara jäkligt försiktig och det var lite läskigt i kurvorna.

Ja, norra var fan ingen hit men södra räckte gott för att klämma i lite extra, förutom 3 kurvor med grus :)

Jag körde en fin tur på min nyinköpta ER 6 N i eftermiddag, den gick från gbg via Kornhalls färja, till Kode och Svartedalen och tillbaka till Gbg. I Svartedalen var det lurigt med sand på vägen. Vägarnas skick gjorde att jag inte vågade testa den fullt ut.

Jag körde en fin tur på min nyinköpta ER 6 N i eftermiddag, den gick från gbg via Kornhalls färja, till Kode och Svartedalen och tillbaka till Gbg. I Svartedalen var det lurigt med sand på vägen. Vägarnas skick gjorde att jag inte vågade testa den fullt ut.

Grattis!

Igår var det ju kanon att köra. såg många hojåkare ute på vägarna!
Enda nackdelen var väl att det blåste en hel del här uppe i Alingsås.

Men idag är det regn igen :(

inget mee forumet att gö men kunde vart en kul grej...

Bilträff i GBG på lördag, de är körningar och hoppas så mkt folk som kan kommer :D Det är GBRT som håller i de..

mer info kommer om det ,folk har bil här på forumet men de skulle jag inte tro att ni inte har :D

sedan om ni kommer mee mc så kanske någon kan ha stunt show eller burna :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti