Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Några som ska köra i morgon (söndag)
GP 12:00?

Japp, någon gång på förmiddagen kommer vi träffas vid gp o köra. Troligtvis mellan 12-14.

- zajtar "Honda"
- fabbe "Honda"
- playtime "Honda"
- sashi "Honda"
- pysch "Honda"
- @ari "suzuiki"
- trickyrick (kanske) "ducati"

Vill ni åka med oss så är ni välkomna, MEN! vi håller vårat tempo och det går undan.
Vi har redan fått en gnäll tråd om hur vi kör, som nu tagits bort av någon underlig anledning. Trådskaparen kanske ångra sig.

Vad jag vill säga är, åker ni med oss så ska det inte vara nått jävla gnäll om hur vi kör. Vi väntar vid nästa avvikelse/stopp för att hålla samman gruppen.
Välkommen.

Last edited:
Japp, någon gång på förmiddagen kommer vi träffas vid gp o köra. Troligtvis mellan 12-14.

- zajtar "Honda"
- fabbe "Honda"
- playtime "Honda"
- sashi "Honda"
- pysch "Honda"
- @ari "suzuiki"

Vill ni åka med oss så är ni välkomna, MEN! vi håller vårat tempo och det går undan.
Vi har redan fått en gnäll tråd om hur vi kör, som nu tagits bort av någon underlig anledning. Trådskaparen kanske ångra sig.

Vad jag vill säga är, åker ni med oss så ska det inte vara nått jävla gnäll om hur vi kör. Vi väntar vid nästa avvikelse/stopp för att hålla samman gruppen.
Välkommen.

Eller stick bara ut och kör då...

- zajtar "Honda"
- fabbe "Honda"
- playtime "Honda"
- sashi "Honda"
- pysch "Honda"
- @ari "suzuiki"

Välkommen.

Så du menar att jag inte får gnälla på att jag måste vänta på er?????
Har ni gått och blivit finkänsliga :confused:
Nä, då kan det kvitta, jag tillbringar dan i garaget istället:D
Ha en god tur:pannkyss

Så du menar att jag inte får gnälla på att jag måste vänta på er?????
Har ni gått och blivit finkänsliga :confused:
Nä, då kan det kvitta, jag tillbringar dan i garaget istället:D
Ha en god tur:pannkyss

Du är en jävel runt lygnern, det ska gudarna veta. Dock har jag inte _kört_ med eller mot? :gnissla dej. Ryktesvägen att säga.. :hojraket
Happy mekande på dej :)

Du är en jävel runt lygnern, det ska gudarna veta. Dock har jag inte _kört_ med eller mot? :gnissla dej. Ryktesvägen att säga.. :hojraket
Happy mekande på dej :)

Kör inte MOT någon (inte avsiktligt iaf)
Sen är det inte ofta du hör mig gnälla heller på hur folk kör.:D
Jag kör i mitt tempo, alla andra i sitt (förhoppningsvis:huvet )
Som sagt, ha en trevlig hojtur imon:pannkyss

Måste jobba imorrn annars hade det vart kul med en liten sväng.. Ingen som ska med på en runda från GP kl 5?

back in black med flera...Tackar för turen igår...mycket nya och trevliga vägar blev det :tummenupp

:hojcbr som höll stumt från Borås till Götet :yoparty

Tackar för turen igår...mycket nya och trevliga vägar blev det :tummenupp

Vi förstod detta:D
Funderade en liten stund på att hänga på och sen slipstreama om dig i kallebäck, men vi tog gamla 40 istället:yoparty
Förstod att du hade bråttom:tuttar :tuttar :tuttar
Tack för sällskapet:)

back in black med flera...Tackar för turen igår...mycket nya och trevliga vägar blev det :tummenupp

Ja tack ska ni ha för igår, haha vi körde nog fel där i slutet å kom ut i Varberg, blev nån kilometer strax över de lagliga :rolleyes: hem förr oss också, måste vart alla andra bilar som körde sakta

Tänkte oxå tacka för den nica körningen på lördagen. Var som sagt min debut med dennhär samåkningstråden och var bara positivt,,,,,, vart ju inte så värst avhängd som jag fruktat innan, så helt avskrämd för å återkomma vart jag inte heller,,,så lär ju dyka upp nästa helg om vädret tillåter :gnissla

Jag ville bara tacka för den trevliga turen Söndag 3/6 med ganska varierat tempo :yoparty

Jag var den ända som körde med passagerare och topbox men det gick ju bra ändå :tummenupp eller............

Det var såpass kul att risken är stor att man dyker upp igen :)

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla