Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Tja Daniel å jag sitter å ölar nu å undrar om ngra skal köra imrgn, typ premär turen för oss imorgon... :) tänte kolla på SM imon så. Ngra som skall köra åa ner dfit å kolla så kan man ju mötas å ka ner tillsammans? :yparty :fyllisar

Tja Daniel å jag sitter å ölar nu å undrar om ngra skal köra imrgn, typ premär turen för oss imorgon... :) tänte kolla på SM imon så. Ngra som skall köra åa ner dfit å kolla så kan man ju mötas å ka ner tillsammans? :yparty :fyllisar

Hehe jo nog märks det alltid :D

Åker gärna en sväng för att sen kolla lite motard piren

E på GP 12

Last edited:
Jag kan ju säga så här att det ser mörkt ut! :tummenner Jag blir en banger idag, lyckas jag vurpa med hojen när det är torrt så ska jag stanna hemma när det e blött! :rolleyes:

Ska bara bli bättre å bättre, men siktar kanske in på åka efter man kollat på Motarderna

Ja just nu är ju vädret inte så inbjudande. Men ska vi satsa på 15:00 istället? Förusatt att det klarnar upp...

:2cool Morning... :död

Blir de nån åka av idag tror ni eller? blir de bättre väder så hojjar jag, Danne å Edh, en polare, en sväng senare idag... ? :fyllisar :tummenupp

Vi kan ju samlas vid GP, ta en sväng till :banana piren och sen när det är tort och fint så drar vi ut och kör!

Kanske lite sent nu.. men om ni får för er att åka kornhalls färgan och 168an mot, stenungsund eller kungälv så kan jag meddela att polisen har fartkontroller.

124 på 70 va min dom. Fan också!! :(

Kanske lite sent nu.. men om ni får för er att åka kornhalls färgan och 168an mot, stenungsund eller kungälv så kan jag meddela att polisen har fartkontroller.

Aj då, va trist! Hur mycket får du slanta för det, och hur länge blir du av med kortet?

Vilken tid? Jag brände förbi där två gånger idag, såg ingen snut eller gick det för fort? :squid

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!