Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skumt, aldrig hört talas om. Måste vara ett bra län att bo i vilket det nu är, om polisen vill lägga tid på detta.
Det är ju inte direkt 90-tal längre då det rånas banker med hagelgevär.
Hade ni bara köpt ett vapenskåp? Förvaring av vapen från olika ägare i samma skåp?Tjejen har redan fått sina licenser beviljade, mina står fortfarande och stampar på handläggning pågår...![]()
![]()
![]()
Hade ni bara köpt ett vapenskåp? Förvaring av vapen från olika ägare i samma skåp?
Fast det kanske är OK![]()
Som BrooklynS säger, går bra om man bor ihop och är skrivna på adressenHade ni bara köpt ett vapenskåp? Förvaring av vapen från olika ägare i samma skåp?
Som BrooklynS säger, går bra om man bor ihop och är skrivna på adressenMen ja, hyfsat irriterande att hennes gick igenom bara sådär... Min ansökan började dessutom handläggas innan hennes...
![]()
Tycker inte det är så bra idé med fler skjutningar och vapen i omlopp, se även "Skärholmen" samt "Farsta".Nej, numera används väl vapnen mest för att avrätta varandra så vill kunde väl nästan dela ut mer vapen åt dom så att självsaneringen går snabbare.
Avkapad hagelbössor var ju populära en gång i tiden och ganska effektiva på nära avstånd, alltså inte så dumt vapen ännu idag.
Och en älgstudsare med kikarsikte och stöd är ju ett annat underskattat vapen. Tänk att ligga gömd och bara vänta på att ledaren för motståndargänget ska komma ut. 50-100 meter längre bort.
Tycker inte det är så bra idé med fler skjutningar och vapen i omlopp, se även "Skärholmen" samt "Farsta".
Relativt ineffektivt med hagelgevär, två skott och med avståndet väldigt snabbt avtagande effekt. Se hur många skott de sköt på Gaboro (filmen ligger på X) för illustration av hur gängmord går till.
Ja men för att döda något levande på 100kg sannolikt iklädd skyddsväst är det nog inte alls bra med bara två skott var av ett måste träffa i huvudet på nära avstånd.Fast med en avkapad hagel skulle väl nästan en babian träffat på det där avståndet?
Ja men för att döda något levande på 100kg sannolikt iklädd skyddsväst är det nog inte alls bra med bara två skott var av ett måste träffa i huvudet på nära avstånd.
Usch som vi skriver, ingen vet att han "förtjänade" detta
”Stora jakttråden”
Vore kul om åtminstone EN tråd inte förvandlas till ”såssarnaföstööödesvärje”-tråd nr 158.168.612
Mvh
Icke, vi har inget märkeskrav i vår klubb utan folk kör vad de villDu är ju med en Harley-klubb.![]()
Icke, vi har inget märkeskrav i vår klubb utan folk kör vad de villmen ja, jag ska ringa dem imorgon och se om det saknas något innan de kan bevilja licenserna. Telefontid mellan 9.30 och 11.30...
Jag vet, ville mest förtydliga ifall någon tar det på allvarJag skojade med dig, jag tror inte din klubb är stämplad på det viset.
Skumt, aldrig hört talas om. Måste vara ett bra län att bo i vilket det nu är, om polisen vill lägga tid på detta.
Det är ju inte direkt 90-tal längre då det rånas banker med hagelgevär.
Hade ni bara köpt ett vapenskåp? Förvaring av vapen från olika ägare i samma skåp?
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen
Nya Panigale V4 R har senas... |
![]() |
Vilken otrolig comeback!
Spanjoren Marc Marquez full... |
![]() |
Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats