tkdrille
Guest
Självklart, tack för tipset! Borde jag ha tänkt på.
* Kombipedal, Shimano PD-M324 SPD - 329:-
* Cykelsko Shimano SH-MO77, 499:-![]()
Taget!
Bra pris på skon

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Självklart, tack för tipset! Borde jag ha tänkt på.
* Kombipedal, Shimano PD-M324 SPD - 329:-
* Cykelsko Shimano SH-MO77, 499:-![]()
Taget!
Bra pris på skonmina var 100 dyrare för 3 månader sen.
. Jag var nöjd med deras service med. Gick snabbt att få hem det.
Skiljer sig skon i storlek från dina vanliga skor? Såg någon blocketannons där någon sålde ett par cykelskor med storlek 45 och han skrev att de passade folk med 43...
Är storleken på de där skorna som de skall vara eller måste man gå upp/ner en storlek?
I 9 fall av 10 har jag samma storlek i alla mina skor.
Jag köpte en storlek större än vad jag brukar ha, 47 istället för 46, och dom passar perfekt. Dom är framförallt smalare än vanliga skor. Jag köpte systermodellen, 087, ska väl tilläggas.Skiljer sig skon i storlek från dina vanliga skor? Såg någon blocketannons där någon sålde ett par cykelskor med storlek 45 och han skrev att de passade folk med 43...
Är storleken på de där skorna som de skall vara eller måste man gå upp/ner en storlek?
I 9 fall av 10 har jag samma storlek i alla mina skor.
Överdagsidén var väldigt bra!
På samma sätt rör det sig om jobbpendling några turer i veckan och inte vätternrundan så det mesta i Sko&SPD-väg kommer slå de clips jag kör med idag..
Jag köpte en storlek större än vad jag brukar ha, 47 istället för 46, och dom passar perfekt. Dom är framförallt smalare än vanliga skor. Jag köpte systermodellen, 087, ska väl tilläggas.
Blev en tur till biltema, billiga cykelbrallor check!
Med vanliga shorts över så slipper man se ut som stålmannen när man cyklar![]()
149:- istället 500-600 för ett par tights känns helt okey.
Nu har Scott'en gått 40km, vilken skillad med lite vadering på rumpan!
Någon som använder sig av "lock-out" ? Förstår inte riktigt vitsen med den, cyklar jag asfalt är de skönt med lite fjädring ändå, blir lite enklare att lyfta den över trottoarer och gropar i farten dessutom om fjädringen är öppen?
Någon som använder sig av "lock-out" ? Förstår inte riktigt vitsen med den, cyklar jag asfalt är de skönt med lite fjädring ändå, blir lite enklare att lyfta den över trottoarer och gropar i farten dessutom om fjädringen är öppen?
De byxorna kommer ju slitas ut på nolltid om du nu cyklar mycket. Craft köpte jag och de är bra.
Lockout använder jag på asfalt uppför och lite olika, har luft/olja i min gaffel så kan justera lite =)
Ps den cykelhållaren får du böter på om polisen känner sig duktig för du täcker både lysen och regHar den själv men med min bil täcker jag ej reg eller lysen såpass.
Förresten är du kort ? Tycker sadeln sitter långt ner.
Får prova cykla lite mer uppför då!
Jo jag vet att det inte är optimalt med cykelhållaren, men med liten bil utan dragkrok så är det bästa lösningen för att frakta cykeln, provade få in den i bilen, det var lagom skoj.
Jag är 181cm lång, och jag har nog sänkt sadeln lite sedan bilden togs dessutom. Trampar igenom med svag böjning på knät, är väl korrekt?
De byxorna kommer ju slitas ut på nolltid om du nu cyklar mycket...
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |