stor pytt i panna potatis?

Helt riktigt! :tummenupp

Lartes skrev:
det är väll det man gör?

Jag har klagat på snus ett par ggr, tex att nån/några portionspåsar läckte i dosan.
Då ville dom att jag skulle skicka tillbaka hela dosan för dom ville ha serienummer osv för att kunna se vilken serie dom e tillverkade i så att dom kunde stoppa fler leveranser av samma serie, om möjligt givetvis.
Påpekade att jag inte va ett moppefucko som gjorde detta för att få massa snusdosor i kompensation utan bara ville göra dom uppmärksamma på detta, fick tillbaka 2st stockar snus & ett långt brev där dom skrev hur mycket dom uppskattade när folk gjorde sånt här för att hjälpa dom & inte för att tjäna några dosor snus.

Dessutom bad dom mig skicka in fler dosor om detta skedde igen med en trevligt brev så skulle dom kompensera mig ytterliggare.

Så visst gör varjefall jag det för tillverkarna.
Sen att dom visar sin uppskattning genom att ersätta dig för varan är väll bara trevligt?

IceY skrev:
i en pytt i panna förpacking?
Dom kör väl pyttipanna och kroketter på samma lina och rengöringen mellan körningarna kanske sköts lite si och så vilket gjort att några kroketter "glömts" kvar någonstans och hamnat i din pytt.

honkiie skrev:
finns det lagliga hot?
Självklart. Om du bor i mitt hyreshus men skiter i att betala räkningen så kan jag hota dig med vräkning om du inte gör rätt för dig, polisen kan hota dig med pistol om du är dum, etc.

cRoC skrev:
Skickade tillbaka en snusdosa för den va torr, fick 6 tillbaka :banana

Inte fel att få sex i utbyte mot en dålig produkt :)

Har fått en legobit i chipspåsen, men orkade faktiskt inte klaga. Dock kanske man skulle gjort det, för det är ju ingen direkt höjdare att sätta en legobit i halsen för ett barn...

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show