stor pytt i panna potatis?

En gång när min daddy korkade upp en flaska folkis, så simmade det ut en liten musunge ur flaskan... :3freak

Han skrev ett litet gulligt brev till tillverkaren och fick i retur backvis med båda folkis och mellanöl.... :fyllisar

Bastupartyt kunde börja! :tungan hej & hå....

honkiie skrev:
jag har fått en chipspåse utan smak. Jag provade aromat och även nån bbq krydda men inget blev gott så jag kasta den.
HAHA samma här :D Fast den hade gått ut :P Dom va knispriga och så, men ingen som helst samk. Det va grinig kräm och lök tror jag.

Jag ringde Kawa och berattade att det minsann satt nagra gruskorn i bakdacket nar jag hamtade ut den och de skickade tva nya som ersattning... :rolleyes:

Allvarligt talat: enda anledning att papeka ett produktionsfel ar val anda for att hjalpa tillverkaren, inte for att sko sig sjalv?

Lugn skrev:
Jag ringde Kawa och berattade att det minsann satt nagra gruskorn i bakdacket nar jag hamtade ut den och de skickade tva nya som ersattning... :rolleyes:

Allvarligt talat: enda anledning att papeka ett produktionsfel ar val anda for att hjalpa tillverkaren, inte for att sko sig sjalv?

Vadå fattar inte? Du hade köpt en totalt ny hoj, men den hade rullats på grus som fastnat, och det klagade du på? Eller vad?

Och alla ni andra som klagar borde få smisk, förihelvete, det är bara kärringar som klagar på bagateller...

Chips utam smak: dippa?
Otärnad potatis: tärna?
Sylt upp å ner: vänd?
Mus i ölen: nytt husdjur?

Zana skrev:
Vadå fattar inte? Du hade köpt en totalt ny hoj, men den hade rullats på grus som fastnat, och det klagade du på? Eller vad?

Ja... eller sa hittar jag pa... valj sjalv!

hållundan skrev:
En polare skickade tillbaka ETT singoallakex eftersom sylten låg uppochner. Han fick en helt ny rulle.

GBGkex rockar :rock

Jag köpte en gång en rulle Singoalla där varenda jävla kex var uppochner. Måste varit en dålig dag i kexfabriken, t o m texten på förpackningen var felvänd... :död

hållundan skrev:
En polare skickade tillbaka ETT singoallakex eftersom sylten låg uppochner. Han fick en helt ny rulle.

GBGkex rockar :rock

Skickade tillbaka en snusdosa för den va torr, fick 6 tillbaka :banana

Förresten fått en ettanmini (dom finns inte :lol) i en ettandosa..

Jag köpte äpplekanel-yoghurt. Öppnade paketet och drack. Spottade. De hade totalt missat att sockra!!! :3freak
Fick 30kr i kuponger som kompensation.

Jag fick massa smådjur i ett paket ris & gjorde en fin tråd här med bilder & allt. Den kan ha försvunnit i nån krash och likadant gjorde rispåsen & min tro på att euroshopper gör kvalitativ mat för prismedvetna kunder.

Nu tror jag att de gör skitmat för snåla människor.

Simp skrev:
En klassiker är annars att hälla ut en påse chips på en plåt och köra i ugnen så de blir kolsvarta. Sedan lägger du tillbaka chipsen i påsen och skickar den till företaget som tillverkat chipsen. Har gjort det och fått en hel låda chips som kompensation.

:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty
Kände några som åt upp alla chips, fyllde igen påsen med oskalade råpotatis, skickade tillbaka den och skrev att chipsen inte var färdiga. Kom två nya chipspåsar med posten :D

Lugn skrev:

det är väll det man gör?

Jag har klagat på snus ett par ggr, tex att nån/några portionspåsar läckte i dosan.
Då ville dom att jag skulle skicka tillbaka hela dosan för dom ville ha serienummer osv för att kunna se vilken serie dom e tillverkade i så att dom kunde stoppa fler leveranser av samma serie, om möjligt givetvis.
Påpekade att jag inte va ett moppefucko som gjorde detta för att få massa snusdosor i kompensation utan bara ville göra dom uppmärksamma på detta, fick tillbaka 2st stockar snus & ett långt brev där dom skrev hur mycket dom uppskattade när folk gjorde sånt här för att hjälpa dom & inte för att tjäna några dosor snus.

Dessutom bad dom mig skicka in fler dosor om detta skedde igen med en trevligt brev så skulle dom kompensera mig ytterliggare.

Så visst gör varjefall jag det för tillverkarna.
Sen att dom visar sin uppskattning genom att ersätta dig för varan är väll bara trevligt?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show