wheelieman
I 300 kan ingen höra dig skrika
Nitrous skrev:Fett grym, skitsnyggt.
Det är en GRC va?
/Nitrous
Japp, en GRC Midi / modifierad standard klass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nitrous skrev:Fett grym, skitsnyggt.
Det är en GRC va?
/Nitrous
Sweedo skrev:Satan i gatan, lägg pengarna på något vettigt!!!!![]()
Jaja, har man dragit in lite fina utlandspengar har man väl råd, själv fick jag byta motor på min hoj för mina utlandspengar![]()
Fast ta ned hojen från hyllan och kör med den istället för åbäket...
loser skrev:Snyggt!
Tänkte göra samma sak med min DM, men man har ju en förmåga att "tappa" den lilla titt som tätt så det kändes onödigt. Men styggt snyggt iaf!![]()
wheelieman skrev:Kör du med din någonting??
Sweedo skrev:Fast Henke brukar du inte förespråka storlekens betydelse...![]()
![]()

loser skrev:Ja (förr), nu mnäe. Körde med Gullarna ibland på Södertälje banan (total rookie var man). Kul s-tan var det iaf. Nu står den på polarens kontor och skräpar, men man snackar alltid om att man borde ............
//D
wheelieman skrev:Ja den banan är kul. Gullarna är dock inte lika kul och köra emot![]()
Men man kan ju alltid skylla på vikten ...![]()
loser skrev:Robban var sjukt snabb där (överallt annars också iofs). Jag skyllde alltid på motvind, men ingen trodde på mig, doh! Skulle vara kul att skrämma igång liket och gasa lite, fick iofs aldrig till kopplingen riktigt på den.
//D
och lite försent så bränner man kopplingen ganska så omgående 
wheelieman skrev:Ja, jag kommer ihåg vilket meck det var när man skulle få till kopplingen perfekt i effektkurvan när draget kommer..
Lite för tidigt så kom man inte iväg...och lite försent så bränner man kopplingen ganska så omgående
![]()
KalleKulspruta skrev:Vilken modell är det på moppen?
Blomquist #14 skrev:Nice båt!!![]()
Och ja lacken är sjuklig, eller snarare tilltaget att lacka. Men coolt!![]()
Väntar på reservdelar från USA.Nickl@s skrev:Även min blev liten![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |