Stor blev även liten =)

Hightuned skrev:
Precis en sån jag hade, slicks pipor membran och fugge fick man ha i standradklassen när jag körde 99-00 är det samma regler nu?

Fa.. vi måste ha tävlat samtidigt i så fall... eller om det var 00-01 som jag tävlade :va ...hmm guldfiskminnet slår till igen. :huvet
 
wheelieman skrev:
Fa.. vi måste ha tävlat samtidigt i så fall... eller om det var 00-01 som jag tävlade :va ...hmm guldfiskminnet slår till igen. :huvet
Ålderstecken! :7peta
:D :rofl :lol :tomten
/D. Ement
 
wheelieman skrev:
Fa.. vi måste ha tävlat samtidigt i så fall... eller om det var 00-01 som jag tävlade :va ...hmm guldfiskminnet slår till igen. :huvet

Jag sålde den sommaren -00 efter att ha parkerat min ninja i en buss så vill mitt knä inte vara med och åka pocketbike längre? :confused: Trände du på tullinge gocart?
 
wheelieman skrev:
Ha ha, skitfräckt... men vad är det för hoj!!?!? (den lilla alltså), det verkar ju sitta lysen och hela kittet på den?

Det e sån där kina skit, som inte håller för annat än lacka om =) 49cc motor el start, blinkers med tutande relä, skottkärrehjul fram och bak. kolla bilden.
Den var blå innan jag lackade den.
 

Bifogat

  • DSC00667 kopiera.jpg
    DSC00667 kopiera.jpg
    60.6 KB · Visningar: 32
  • DSC00669 kopiera.jpg
    DSC00669 kopiera.jpg
    68 KB · Visningar: 32
  • DSC00670 kopiera.jpg
    DSC00670 kopiera.jpg
    66.5 KB · Visningar: 30
Det blev ju för jäkla bra gubbe lelle.. synd man inte har en massa kåpor att sköta om..hehe (du kunde fått sköta mina med..)

När kommer du till stan nästa gång då?

Vi hörs!

/ Hygge
 
Hygge skrev:
Det blev ju för jäkla bra gubbe lelle.. synd man inte har en massa kåpor att sköta om..hehe (du kunde fått sköta mina med..)

När kommer du till stan nästa gång då?

Vi hörs!

/ Hygge

Tänkte försöka åka ner den 27:e, om det är bra väder det vill säga. Jag kommer ju ta hojen ner, och sitta 42mil i ösregn är inget jag eftersträvar.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top