Stoppljuset från helvetet

Hur gör man om man har en alu/kolfiber/titan/plast hoj då? om den registrerar metal, hum ja du man får la snält vänta tills de slår om eller vänta tills man tycker att de e min tur nu o åka :)

När jag åker till jobbet på morgonen, 3.30, så skiter jag fullständigt i rödljusen.

Det är inte många människor i den här världen som är så dum så att dom är vaken vid den tiden, och dom som faktiskt är vaken sitter väl o spelar WoW eller nåt...

Det finns en liten grej att köpa som stör det elektromagnetiska fält som känner av när det kommer bilar.

Jag ska se o´m jag hittar igen den.

När jag åker till jobbet på morgonen, 3.30, så skiter jag fullständigt i rödljusen.

Det är inte många människor i den här världen som är så dum så att dom är vaken vid den tiden, och dom som faktiskt är vaken sitter väl o spelar WoW eller nåt...

Det finns en liten grej att köpa som stör det elektromagnetiska fält som känner av när det kommer bilar.

Jag ska se o´m jag hittar igen den.

:tummenupp
hade varit kanon

Äh...jag kör! Då slipper jag bli förbannad i onödan. Om det är tillräckligt ofta folk gör så kanske vv justerar känsligheten, LR??

Man får inte framföra ett fordon mot rött eller gå mot rött!

Bull!
Fungerar inte ljusen ska man använda sitt omdöme och försiktigt köra ut när det är fritt. Hände mig när jag var på väg till uppkörningen. Efter ca 3 minuter sa körläraren till mig att köra.
Vad tror du man skulle göra annars? Stanna o stirra på rödlyset tills man svälter ihjäl eller?

Ok. Dom har jag missat. Hur ser dom ut?:va

De brukar vara nedfrästa i spår som går på diagonalen över körbanan. Om det inte är nyasfalterat brukar spåren synas. Ställ dig mitt över dessa så brukar det slå om fort. Det vanligaste är att våra korta hojar stannar för långt fram, då får man vänta...

Mvh
J

men de finns även ljuskännsliga trafikljus blinka med helljuset å de slår om långt innan ni kommit fram...

Om det nu inte är fuckyou-mycket trafik så är det ju bara att se sig för och sen köra.

Nej, men man får inte köra för fort heller.

Nej, det är skottpengar på dem. De kör verkligen lika illa i alla städer. ALLA!

Näe, inte riktigt lika illa, dom är ännu sämre i storstäderna.

Kan man inte bokstavera till adressen så att dom kan knappa in den på GPS'en är det lika bra att man kör själv...

Bull!
Fungerar inte ljusen ska man använda sitt omdöme och försiktigt köra ut när det är fritt. Hände mig när jag var på väg till uppkörningen. Efter ca 3 minuter sa körläraren till mig att köra.
Vad tror du man skulle göra annars? Stanna o stirra på rödlyset tills man svälter ihjäl eller?

Nu e de så att trafikljusen funkar precis som dom ska, det är bara de att alla har ju alu-ramar som kör sporthoj och då blir det problem.

Ja skiter i vilket men så e de!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...