Har man inget bättre för sig på jobbet så blir det lätt ett inlägg på forumet...
Det var en gång en pojke som skulle ut o köra så han glider genom staden och rätt va de va så gled en moppe om
Pojken småskrattar för sig själv o tänker ja ja
Helt plötsligt så vänder han sig om o räcker FINGRET
Va fan tänker pojken o följer efter in i rundellen o sen drar om o visar mitt finger...
Skrattar bäst som skratar sist
förtsätter min resa..
Att hela iden med resan var att träffa en flicka berättar inte denna historia..
Men den säger däremot att det går att öva stoppies om flickan ger intrycket att det va sista gången de sågs..
Hur det hela slutar säger heller inte denna historien men den säger däremot att stoppisen blev lite högre och lite längre.. på gränsen till för höga..
Fortsättning följer..
Som vanligt så är det inte insändarens riktiga namn men vi kan säga att pojken heter AleX...

Det var en gång en pojke som skulle ut o köra så han glider genom staden och rätt va de va så gled en moppe om

Pojken småskrattar för sig själv o tänker ja ja

Helt plötsligt så vänder han sig om o räcker FINGRET

Va fan tänker pojken o följer efter in i rundellen o sen drar om o visar mitt finger...

Skrattar bäst som skratar sist

förtsätter min resa..
Att hela iden med resan var att träffa en flicka berättar inte denna historia..

Men den säger däremot att det går att öva stoppies om flickan ger intrycket att det va sista gången de sågs..
Hur det hela slutar säger heller inte denna historien men den säger däremot att stoppisen blev lite högre och lite längre.. på gränsen till för höga..
Fortsättning följer..
Som vanligt så är det inte insändarens riktiga namn men vi kan säga att pojken heter AleX...