Stoppie o moppe historia...

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Har man inget bättre för sig på jobbet så blir det lätt ett inlägg på forumet... :D

Det var en gång en pojke som skulle ut o köra så han glider genom staden och rätt va de va så gled en moppe om :confused:
Pojken småskrattar för sig själv o tänker ja ja :p
Helt plötsligt så vänder han sig om o räcker FINGRET :mad:
Va fan tänker pojken o följer efter in i rundellen o sen drar om o visar mitt finger... :hej

Skrattar bäst som skratar sist :D
förtsätter min resa..

Att hela iden med resan var att träffa en flicka berättar inte denna historia.. :fakta :rodnar

Men den säger däremot att det går att öva stoppies om flickan ger intrycket att det va sista gången de sågs..
Hur det hela slutar säger heller inte denna historien men den säger däremot att stoppisen blev lite högre och lite längre.. på gränsen till för höga..

Fortsättning följer..

Som vanligt så är det inte insändarens riktiga namn men vi kan säga att pojken heter AleX... :fakta

AleX skrev:
Men den säger däremot att det går att öva stoppies om flickan ger intrycket att det va sista gången de sågs..

Varför detta? Höll hon inte i sig när du slog i stoppien? :D

Ha ha .. om det varit så.. "lätt"

nä.. jag åkte.. Oj jag menar pojken i berättelsen åkte 6 mil för att träffa henne men hon svarade inte i mobil o gick allmänt inte att nå..,
dvs dra era egna slutsatser..

känslorna därfter så går det o gör stoppies.. man tappar lätt några spärrar då.. :eek:

AleX skrev:
Ha ha .. om det varit så.. "lätt"
nä.. jag åkte.. Oj jag menar pojken i berättelsen åkte 6 mil för att träffa henne men hon svarade inte i mobil o gick allmänt inte att nå..,
dvs dra era egna slutsatser..
känslorna därfter så går det o gör stoppies.. man tappar lätt några spärrar då.. :eek:

Hehehe....true :fakta

Men som om det inte va nog så på väg hem från jobb igår så på 50 väg så glider en till moppe om o de einget me de man DEN J*VLA idioten blider om på högersidan!!

Eftersom min backspegel där e paj så hörde jag bara något svarmande ljud o ser då moppe dra förbi.. :mad:

Skällde ut han sen i korsningen *GRRRRR*

Angående pojken i historien så verkar det ha löst sig o han lever väldigt lyckligt nu som vanligt...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT