KGK
1200
Körde 20 mil i pissregn och det höll tätt utan fladder -vanliga gympadojjer -toksjuk
:snilleblixt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Körde 20 mil i pissregn och det höll tätt utan fladder -vanliga gympadojjer -toksjuk
Om jag skulle iväg på en 30 mila trip och det med alla säkerhet kommer regna så skulle jag inte för alla guldklimpar i småland ta hojen!
SPECIELLT inte så här på hösten!!!
Det ÄR skönare med värme/ECC, stereo, farthållare...![]()
Jo ja vet, kan tyckas vara lite idioti men tjejen har tagit bilen så jag har ingen riktigt val. Livet är hårt när man har ratt i ryggen![]()
Sen är det en polare där uppe som gärna vill se hojen me...
Plastpåsar om dina fötter håller dig torr o varm!Tack för alla bra tips! Ser på SMHI att det garanterat blir regn på fredag men men alla era tips så blir det inga probs... Ut o köra ba!
Har fixat ett rätt bra regnställ med huva o sånt. Sen blir det extra handskar. Tänkte trä plastpåsar över händerna, vad tror ni om det?
Tänkte äver fetta in stövlarna lite extra, antar att de annars börjar länga efter ett tag. Har ett par alpinestars sportstövlar, borde va hyffsat täta.
Jag berättar sen hur det gick![]()
Tänker du åka över Falun - Rättvik - Mora kanske det är bra att veta att det är mycket nylagd asfalt. De höll på i dag och har en hel del kvar![]()
Om jag skulle iväg på en 30 mila trip och det med alla säkerhet kommer regna så skulle jag inte för alla guldklimpar i småland ta hojen!
Så länge det endast regnar vatten är det inga problem. Körde själv i regn från tällberg ner för någa veckor sedan.

Vad brukar det regna annars då? Godisregn?
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller