Medin
Pain is temporary glory is forever...
coolrider skrev:Tänk er själva hur kul skulle det vara på en MC-Träff med 100-tals fulla svin ?
Du har aldrig varit på Swedish Bike meet va

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
coolrider skrev:Tänk er själva hur kul skulle det vara på en MC-Träff med 100-tals fulla svin ?
korpe skrev:inte FAN ska jag sluta dricka bärs för att någon idiot misshandlar någon å inte fan skulle jag spöa någon utan vidare heller men är dom otrevliga och spydiga smäller det direktjapp sån är jag
UrbanTiger skrev:Vill man bara supa, bröla och vara allmänt häftig så åker man på "öppna" Raj-raj och inte på intresseorienterade träffar som tex. Bike Meet.
eisbaer skrev:Oooof cooolt.
sandstream71 skrev:Tänk att folk inte kan dricka som de vuxna människor de är utan måste bete sig som svin bara för att de är på en träff för bilar/mc.
Okej att man gör det när man är tonåring men sen får det fan vara nog!![]()
coolrider skrev:hur kul är det när folk är fulla och går runt, och slår folk bara av en impuls tanke att slå på lite folk!
Medin skrev:Men skall man inte dricka alls då menar du? Man åker ju på Mc-träffar för att träffa mäniskor med samma intessse och dricka alkohol tillsammans med dem.
Mattias skrev:Är alkoholen det primära, alltså? Kan man inte bara anordna ett "sprit-meet" nånstans?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |