stooffe

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Ort
y-stad
Hoj
snart så ..
känns fortfarande varje gång man kör förbi , känns lika tungt alltid!!

vila i frid grabben!!
 

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Ort
Malmö
Hoj
Street Triple R -10
känns fortfarande varje gång man kör förbi , känns lika tungt alltid!!

vila i frid grabben!!

Tänker också på killen varje gång jag körförbi där och jag kännde han inte enns förstår hur ni som kännde han känner. Snart 1 år passerat.


V.I.F
 

_teSSan_

Guest
Tänker oxå på dig varje gång jag kör förbi, vilket har blivit oftare än vanligt den senaste veckan.

Blev glad sist jag var där när jag såg att din familj hade lagt nya blommor och att båda korsen var uppe igen.

Hoppas att du har det bra där du är nu.

Skänker varma tankar till din mamma, pappa och Therese, jag vet tyvärr alltför väl vad ni går igenom, och jag lider med er.. :(
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Stoffe, Stoffe.. Kör över Revingerakan mer eller mindre var dag, och nästan var gång jag kommer där tänker jag på den dagen vi var där och ni fick för er ni skulle öva på att wheela. Det var samma dag som du ledde ut oss på de där jäkla grusvägarna, din röv..! =)
Men ni gjorde fina kaninskutt där på Revingerakan, ni killar, medan jag och Speedgirl testade toppfarten på hojarna i stället. Inga kaninskutt för oss inte! ;)
Tror nog dina kaninskutt utvecklats till wheelies nu! =)
 

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Ort
y-stad
Hoj
snart så ..
blir det något den 31e ? ..

vila i frid grabben!
 
Last edited:

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Såg precis en film om olyckan. Kändes väldigt obehagligt. Snart ett år sedan.

Finns inga ord.

Vila i frid
 

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Nära den billiga ölen!
Hoj
R6 -01
Stooffe, snart ett år sedan

blir det något den 31e ? .. kunde kört en mindre kortege från ystad ?
vila i frid grabben!

Hej

Snart är det ett år sedan Stoff rycktes bort. Ett fruktansvärt år för oss alla. Den soliga kvällen den 31:e maj 2007 var den senaste dagen jag känt mig glad. Sen har allting varit ett rent helvete. För oss har allting förändrats och det blir aldrig mer det samma. Man kan inte fatta, varför Stoffe, varför skulle han inte få fortsätta att leva och köra sin älskade hoj, så förbaskat orättvist.

Det är många som hör av sig och det värmer ända in i själen att ni inte glömt honom. Han älskade att köra hoj och hade skaffat sig många fina kompisar genom detta. Nu närmar det sig en hemsk dag, dagen vi miste Stoffe.

DET BLIR EN MINNESTUR TILL STOFFES MINNE DEN 31:e MAJ. Samling vid ICA affären i Stockamöllan kl. 11.00. Sen kör vi ner till Skivarp och är väl i Skivarp vid 12-tiden.

Ni som kände Stoffe och som vill hänga på är välkomna. Skulle det bli dåligt väder, så får vi kanske ändra planerna. Är ni osäkra på att hitta så hör av er, antingen genom Sporthoj eller till min mobil, 070-567 16 77.
Hoppas att träffa några av er.

hälsn.

Mats (Stoffes pappa)
 

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Ort
y-stad
Hoj
snart så ..
Hej

Snart är det ett år sedan Stoff rycktes bort. Ett fruktansvärt år för oss alla. Den soliga kvällen den 31:e maj 2007 var den senaste dagen jag känt mig glad. Sen har allting varit ett rent helvete. För oss har allting förändrats och det blir aldrig mer det samma. Man kan inte fatta, varför Stoffe, varför skulle han inte få fortsätta att leva och köra sin älskade hoj, så förbaskat orättvist.

Det är många som hör av sig och det värmer ända in i själen att ni inte glömt honom. Han älskade att köra hoj och hade skaffat sig många fina kompisar genom detta. Nu närmar det sig en hemsk dag, dagen vi miste Stoffe.

DET BLIR EN MINNESTUR TILL STOFFES MINNE DEN 31:e MAJ. Samling vid ICA affären i Stockamöllan kl. 11.00. Sen kör vi ner till Skivarp och är väl i Skivarp vid 12-tiden.

Ni som kände Stoffe och som vill hänga på är välkomna. Skulle det bli dåligt väder, så får vi kanske ändra planerna. Är ni osäkra på att hitta så hör av er, antingen genom Sporthoj eller till min mobil, 070-567 16 77.
Hoppas att träffa några av er.

hälsn.

Mats (Stoffes pappa)


man vill inte ens försöka sätta sig in i hur det känns !!

kommer själv inte kunna köra p.g.a jag klotade förra veckan , men kommer
ta mig ut med bil!

hoppas på stor uppslutning! det är många som fortfarande bryr sig !

ta hand om er sålänge!!

mvh
Anders
 

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Ort
Sjöbo (and then some)
Hoj
KTM 640 Duke II
DET BLIR EN MINNESTUR TILL STOFFES MINNE DEN 31:e MAJ. Samling vid ICA affären i Stockamöllan kl. 11.00. Sen kör vi ner till Skivarp och är väl i Skivarp vid 12-tiden.

Ni som kände Stoffe och som vill hänga på är välkomna. Skulle det bli dåligt väder, så får vi kanske ändra planerna. Är ni osäkra på att hitta så hör av er, antingen genom Sporthoj eller till min mobil, 070-567 16 77.
Hoppas att träffa några av er.

hälsn.

Mats (Stoffes pappa)

Hej!

Kände tyvärr inte stoffe men förstår ju efter allt man läst och alla man pratat med att han var en riktigt go härlig kille. Dessutom en kille som jag antagligen hade kört tillsammans med då jag kör med några som kände honom ganska bra. Lider verkligen med er. Jag kommer på hojen iaf..

Varma hälsn. Johan
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Hej


DET BLIR EN MINNESTUR TILL STOFFES MINNE DEN 31:e MAJ. Samling vid ICA affären i Stockamöllan kl. 11.00. Sen kör vi ner till Skivarp och är väl i Skivarp vid 12-tiden.

Ni som kände Stoffe och som vill hänga på är välkomna. Skulle det bli dåligt väder, så får vi kanske ändra planerna. Är ni osäkra på att hitta så hör av er, antingen genom Sporthoj eller till min mobil, 070-567 16 77.
Hoppas att träffa några av er.

hälsn.

Mats (Stoffes pappa)



Brukade köra med Stoffe så det är klart man kommer. Synd att vi aldrig fick kört tillsammans med våra riktiga maskiner :(...Kan inte ens tänka mig hur ni känner er..
Jag kommer, om inte till Stockamöllan så till Skivarp direkt.


Mvh. Fredrik
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Kan tyvärr inte närvara då men hoppas att ngn kan ge en hälsning från mig på plats.

Mvh

Johnny
 

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Ort
I en liten byhåla
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Hej

Snart är det ett år sedan Stoff rycktes bort. Ett fruktansvärt år för oss alla...
Mats (Stoffes pappa)
Vet inte om jag kan komma pga. ev utlandsjobb, men vill ändå skänka er alla nära o kära en varm tanke inför denna sorgliga dag.
Hoppas vädret blir lika strålande som sist så färden kan gå på våra tvåhjulngar.


"Ibland måste man stanna upp, för att minnas vart man är på väg"
/Anne Swärd, boken Från hjärtat.
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Det första jag fick se när jag öppnade den här tråden var stoffes qoute på Kallenorton som också tyvärr har gått bort.


Till Stoffes föräldrar vill jag bara säga kämpa vidare även om de är svårt!
 

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Ort
y-stad
Hoj
snart så ..
kommer tyvvärr inte kunna närvara på lördag , annat som hamnat i vägen .. inte viktigare men kan ej komma ifrån .. kör ut på fredag och lägger en blomma !! ..

lägger ut en bild från kortegen förra året .. kommer bli en tung dag

mvh
 

Bifogat

  • Bild004.jpg
    Bild004.jpg
    92.9 KB · Visningar: 261

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Jobbar, utan möjlighet till att ta ledigt den 31e:(

Jag och två till kommer dock att köra ut dit antingen på fredag, eller söndag iom att ni beger er redan vid 11 på lördagen och jag slutar vid 5..:)
 

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
Jag kommer också dyka upp imorron...

Var nere i Skivarp och kollade idag, lika tungt som alltid. :( Helt vad galet vad snabbt ett år kan gå...
 

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Ort
Malmö
Hoj
Street Triple R -10
Jag och Sulis skulle också varit där men jag klotade på vägen ditt så får använda det som ursäkt att man itne dök upp var svårt att köra vidare med hojen i det skicket den var i och med en axel ur led =(
 

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Ort
Sjöbo (and then some)
Hoj
KTM 640 Duke II
Jag och Sulis skulle också varit där men jag klotade på vägen ditt så får använda det som ursäkt att man itne dök upp var svårt att köra vidare med hojen i det skicket den var i och med en axel ur led =(

Jag körde faktiskt dit ändå och träffade andra! Kul att se så många komma ändå..
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top