stooffe

flames

Vem har sagt att 40 är Gammalt?
Gick med
4 Jun 2007
Ort
stockamöllan
Hoj
FZR 1000
Minnestur Stoffe

Håller med!


Tiden går fort.. :(

Ja det är hemskt att tänka att det gått två år sen vi miste en uppskattad Hojbroder. Tänker också på det otroliga utslaget i Hovrätten där man friade den gamla damen på "så lösa grunder". HAn skulle varit med oss nu och öst på med sin röda R6.

Pratade med Mona o Mats och det blir en tur till Stoffes minne på söndag.

Samling vid ICA-affären i Stockamöllan kl. 11.00 för en tur ner till olycksplatsen i Skivarp. Vore kul om ni som känner för det/har tid att hänga med eller att vi ses i Skivarp. Räknar med att vi är i Skivarp senast vid 12.30-tiden.
Förutsättning att vädret är OK.
 

Gröön

Trivs på banan!
Gick med
20 Nov 2006
Ort
Skåne/Blekinge
Hoj
Triumph Daytona 675 -08 Banhoj, GSX-R 750 Banhoj
Ja det är hemskt att tänka att det gått två år sen vi miste en uppskattad Hojbroder. Tänker också på det otroliga utslaget i Hovrätten där man friade den gamla damen på "så lösa grunder". HAn skulle varit med oss nu och öst på med sin röda R6.

Pratade med Mona o Mats och det blir en tur till Stoffes minne på söndag.

Samling vid ICA-affären i Stockamöllan kl. 11.00 för en tur ner till olycksplatsen i Skivarp. Vore kul om ni som känner för det/har tid att hänga med eller att vi ses i Skivarp. Räknar med att vi är i Skivarp senast vid 12.30-tiden.
Förutsättning att vädret är OK.
Det har gått otroligt fort! :(

Jag har ett önskemål om att tidigarelägga turen 1h 30min! Förstår dock verkligen om det inte går....

Men jag skulle väldigt gärna hänga med och jag har kört de andra turerna, ska köra på Sturup Raceway kl 13 nämligen och anmäla mig kl 12, så det blir lite tight med tiden annars. :)

Mvh Fredric
 
Last edited:

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
Ja det är hemskt att tänka att det gått två år sen vi miste en uppskattad Hojbroder. Tänker också på det otroliga utslaget i Hovrätten där man friade den gamla damen på "så lösa grunder". HAn skulle varit med oss nu och öst på med sin röda R6.

Pratade med Mona o Mats och det blir en tur till Stoffes minne på söndag.

Samling vid ICA-affären i Stockamöllan kl. 11.00 för en tur ner till olycksplatsen i Skivarp. Vore kul om ni som känner för det/har tid att hänga med eller att vi ses i Skivarp. Räknar med att vi är i Skivarp senast vid 12.30-tiden.
Förutsättning att vädret är OK.
Kunde tyvärr inte följa med, hade i princip precis kommit hem från studentbalen när ni körde...

Om jag kände Stoffe rätt så är nog festande ändock ett dugligt sätt att hedra hans minne. :)

Han finns i tankarna!
 

flames

Vem har sagt att 40 är Gammalt?
Gick med
4 Jun 2007
Ort
stockamöllan
Hoj
FZR 1000
Stooffe 3 år har gått

Nästa måndag den 31:e maj är det tre år sedan vi miste Stooffe. En hojälskare som skulle varit med oss idag. Man fattar fortfarande inte att det kunde hända en så ung grabb och man minns fortfarande hur han älskade att dra iväg på sin röda R6a.

Pratade med Mona o Mats och det blir en tur ner till Skivarp kommande söndag (den 30:e) för dom som vill.

Samling vid ICA-affären i Stockamöllan kl. 15.00 för en tur ner till olycksplatsen i Skivarp. Vore kul om ni som känner för det/har tid att hänga med eller att vi ses i Skivarp. Räknar med att vi är i Skivarp senast vid 16-tiden.
Förutsättning att vädret är OK

Vi ses - hälsningar genom Mona och Mats
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Nästa måndag den 31:e maj är det tre år sedan vi miste Stooffe. En hojälskare som skulle varit med oss idag. Man fattar fortfarande inte att det kunde hända en så ung grabb och man minns fortfarande hur han älskade att dra iväg på sin röda R6a.

Pratade med Mona o Mats och det blir en tur ner till Skivarp kommande söndag (den 30:e) för dom som vill.

Samling vid ICA-affären i Stockamöllan kl. 15.00 för en tur ner till olycksplatsen i Skivarp. Vore kul om ni som känner för det/har tid att hänga med eller att vi ses i Skivarp. Räknar med att vi är i Skivarp senast vid 16-tiden.
Förutsättning att vädret är OK

Vi ses - hälsningar genom Mona och Mats
Det är helt sanslöst att det snart har gått tre år.
Hoppas livet börjat återvända till något som kan liknas vid ett normaltillstånd? Förstår att ingen människa kan komma över en händelse som denna, att förlora sin son och bror, det är nåt ofattbart.

Kommer inte att närvara men jag hoppas Stooffes nära MC-kompisar har möjlighet att glida ner till olycksplatsen ihop med er.

Ta hand om er alla.

/ Micke, f.d. MCK Vilseledare
 

Mike Hayabusa

Ny medlem
Gick med
28 Nov 2007
Ort
Sjöbo
Hoj
2011 Kawa
Kör förbi där dagligen vid skivarpsrakan man kan inte undgå att skicka en tanke till honom var ggn man passerar där.
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top