stomp grips billigt i sthlm

Jag kör också med textil. (allväders)

Har du dundertajt textilställ?

Blir det nån effekt allt med threds eller sg med textil som inte är slickat mot kroppen?

Mitt ställ är allt annat än tajt så om grepp hjälper har jag ingen aning om. Men jag får väl ta på mig rollen som testpilot. Återkommer!

Jag kör också med textil. (allväders)

Har du dundertajt textilställ?

Blir det nån effekt allt med threds eller sg med textil som inte är slickat mot kroppen?

Jodå. Det blir det. Textil brukar vara riktigt halt mot plast/lackad plåt. Klart bättre med SG i alla fall. Tredz har jag inte provat.

Tredz kan du lätt ta av när du säljer hojen eller nån ung kille tvättar den åt dig..

Kanske dags för dig att börja köra i lite säkrare kläder? Ett skinnställ för aktiv körning, bandagar, och kurser?

Goretex är väl mysigt i höstrusket och till vardags, men efter två marksyningar med textilställ så åker jag inte mer med det...

Barnen i pakistan kan göra snorbilliga skinnställ som är formsydda för dig (typ http://trackskinz.com eller liknande).

Stompgrips stretchar ut vid montering - så börja från rätt håll.

Kör hårt och glöm inte att kniiipa vid inbromsningarna. Gasar du så kan du väl stå på fotpinnarna och hänga över styret som på en cross? Inga stompgrips behövs då.

Köpte Snake Skin från Tech Spec i USA. Bitarna till min R1:a kostade 50 dollares ungefär plus en 10:a extra i frakt om jag minns rätt och var hemma på några dagar i postlådan. Superservice!
Men om du ska ha grejor redan idag så går det ju inte förstås.

Jag har också snake skins från TechSpec, helnöjd. Funkar förstås bäst med skinnbrallor men klar skillnad även med allväders. Har ett ark på 18x33 cm över, samt ev några mallar för att klippa till. Behöver inga pengar men det gör den här killen http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=231996 Du kan ju donera en valfri summa så finns arket att hämta i Vasastan to-fre.

Jag kan också rekommendera TechSpec :tummenupp

Dom kanske inte är riktigt lika bra som stomp grips men jag tror dom sliter mindre och är man inte en riktig banräv såklarar man sig nog med ett par High Fusion och ett annat plus är TechSpec lätta att tabort; [YOUTUBE-ID]agpJ0p-GUG8[/YOUTUBE-ID]

Jag kan också rekommendera TechSpec :tummenupp

Dom kanske inte är riktigt lika bra som stomp grips men jag tror dom sliter mindre och är man inte en riktig banräv såklarar man sig nog med ett par High Fusion och ett annat plus är TechSpec lätta att tabort

Jag antar att de är möjliga att återmontera också?

edit: a juste, jag har också uppmärksamhetsbehov.

Jag antar att de är möjliga att återmontera också?

edit: a juste, jag har också uppmärksamhetsbehov.

Jag är som Måna. Alla får vara med i min tråd. :)

Tack för alla tips, alla glada skratt och tack på förhand Muffin, jag skickar PM. Hann inte beställa idag iallafall så jag tar gärna dina.

Det behöver ju inte innebära speciellt mycket !
2 x 30 km/h är ju inte så jälla snaBBt !

Utan StompGrips är du helt rökt i den farten. Been there done that!:yoparty

Jag är som Måna. Alla får vara med i min tråd. :)

Tack för alla tips, alla glada skratt och tack på förhand Muffin, jag skickar PM. Hann inte beställa idag iallafall så jag tar gärna dina.

Snälla Busan, påminn mig inte om riksäcklet, även om du maskerade det med din stavning...:gnissla

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...