stomp grips billigt i sthlm

On topic: Jag hörde någon påstå om Tredz, att när ytan torkar (som den även gör på SG) så blir det inget fäste kvar, eftersom ytan är såpass blank. På SG har man i alla fall knottrorna kvar.

Någon som kan bekräfta/dementera detta?

Last edited:
Att jaga priser på varor där det skiljer en hundring mellan dyrt och billigt är inte värt besväret! Åk till närmsta handlare och köp!

On topic: Jag hörde någon påstå om Tredz, att när ytan torkar (som den även gör på SG) så blir det inget fäste kvar, eftersom ytan är såpass blank. På SG har man i alla fall knottrorna kvar.

O knottrigt is da shit :tuttar

Bifogat

• KONDOM~1.JPG
    KONDOM~1.JPG
    19.7 KB · Visningar: 66

Har haft Tredz två säsonger utan problem med torkad yta, dom börjar däremot bli lite nötta där jag gnuggar mest så det kanske är dax för nya nästa år. Jag byter hellre tejp med två års mellanrum än nöter sönder skinnstället.

Har haft Tredz två säsonger utan problem med torkad yta, dom börjar däremot bli lite nötta där jag gnuggar mest så det kanske är dax för nya nästa år. Jag byter hellre tejp med två års mellanrum än nöter sönder skinnstället.

Snålkewk. Skinnställ köper man ju nytt varje säsong :näsblod

Jag kör också med textil. (allväders)

Har du dundertajt textilställ?

Blir det nån effekt allt med threds eller sg med textil som inte är slickat mot kroppen?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT