stomp grips billigt i sthlm

On topic: Jag hörde någon påstå om Tredz, att när ytan torkar (som den även gör på SG) så blir det inget fäste kvar, eftersom ytan är såpass blank. På SG har man i alla fall knottrorna kvar.

Någon som kan bekräfta/dementera detta?

Last edited:
Att jaga priser på varor där det skiljer en hundring mellan dyrt och billigt är inte värt besväret! Åk till närmsta handlare och köp!

On topic: Jag hörde någon påstå om Tredz, att när ytan torkar (som den även gör på SG) så blir det inget fäste kvar, eftersom ytan är såpass blank. På SG har man i alla fall knottrorna kvar.

O knottrigt is da shit :tuttar

Bifogat

• KONDOM~1.JPG
    KONDOM~1.JPG
    19.7 KB · Visningar: 66

Har haft Tredz två säsonger utan problem med torkad yta, dom börjar däremot bli lite nötta där jag gnuggar mest så det kanske är dax för nya nästa år. Jag byter hellre tejp med två års mellanrum än nöter sönder skinnstället.

Har haft Tredz två säsonger utan problem med torkad yta, dom börjar däremot bli lite nötta där jag gnuggar mest så det kanske är dax för nya nästa år. Jag byter hellre tejp med två års mellanrum än nöter sönder skinnstället.

Snålkewk. Skinnställ köper man ju nytt varje säsong :näsblod

Jag kör också med textil. (allväders)

Har du dundertajt textilställ?

Blir det nån effekt allt med threds eller sg med textil som inte är slickat mot kroppen?

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back