stomp grips billigt i sthlm

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Hej. Jag skulle behöva köpa stomp grips typ idag, och undrar var man kan hitta såna till modesta priser i sthlm.

Nåt jag behöver tänka på utöver priset? jag vet att vissa sliter hårt på skinnstället men eftersom jag har textil så är det oviktigt.

Du kan köpa på vilken mc butik som hellst. Finns i svarta och transparanta!
Kostar runt 400-500 kr. KÖP!!!

Stomp grips är stomp grips, alla modeller dom gör har samma struktur och sliter lika mycket på stället. Dock är jag hyggligt skeptisk till om det finns några specifika till just Diversion, så det blir nog till att köpa universalmodellen och klippa till dom lite om det behövs.

Du kan köpa på vilken mc butik som hellst. Finns i svarta och transparanta!
Kostar runt 400-500 kr. KÖP!!!

Klart jag kan tjööpa var som häLsT!! Men ja vill tjööpa billit, hajja!! :yoparty

Stomp grips är stomp grips, alla modeller dom gör har samma struktur

Men jag har sett såna med typ pluttar, och sen har jag sett typ randiga? Är stomp grips ett märke och inte ett produktnamn? Isåfall ändrar jag min fråga till: Jag vill köpa sånt skit som gör att jag inte ramlar av när jag gasar phett!

Last edited:
Bästa Anna.

Personligen tycker jag att du skulle överväga att moNgTerA TankTredz på din motorcykel istället. Argument för detta är: Du får ett grymt bra fäste mot tanken. Att du slipper få en massa noppor på ditt fina textilställ samt att det finns universalstorlek som du kan klippa till själv. Jag kör med dylikt förankringsfäste och är mycket nöjd. Motargumentet är att du antingen får drista dig till en tur @ Uppsala och besöka Racerepairs. Som alternativ kan du ringa och be dem skicka så har du dina Tredz imorgon.

Jaha, det var mitt inlägg i debatten. Antagligen är du redan fast besluten om att köpa StompGrips, så detta inlägg tillförde säkert ingenting. Men ha en bra dag!!:D

Last edited:
Men jag har sett såna med typ pluttar, och sen har jag sett typ randiga? Är stomp grips ett märke och inte ett produktnamn? Isåfall ändrar jag min fråga till: Jag vill köpa sånt skit som gör att jag inte ramlar av när jag gasar phett!
StompGrips är ett märke ja, dock kanske synonymt med greppvänligtgummipåtanken. Frigolit är ett varumärke också, fast det är tämligen synonymnt med cellplast ;)

Om du vill ha något som hindrar dig från att ramla av när du gasar så är nog inte StompGrips rätt grej, då finns det bättre saker:

sissybar2.jpg

:D

MC-Varuhuset hade SG i Universal storlek.hemma för ett par veckor sedan i alla fall.

Nilaxen har rätt, Tredz ska du ha. Jag monterade Stompisar och fick sämre grepp runt tanken.

Solen skiner. Ta en tur till Uppsala. Race Repairs ligger utanför så du slipper åka in i stan. Tar max 25 minuter dit.

Last edited:
Nilaxen har rätt, Tredz ska du ha. Jag monterade Stompisar och fick sämre grepp runt tanken.

Solen skiner. Ta en tur till Uppsala. Race Repairs ligger utanför så du slipper åka in i stan. Tar max 25 minuter dit.

Jag hadde rää-äät! :banana:banana:D Kan gå på 24 minuter om det är lite trafik....:)

Grabbar, jag garvar så folk vänder sig om på kontoret, sluta genast roa mig!

TS har visat att hon kan köra skylt X2 så det borde gå bra. Ingen muskörning längre. :tummenupp

Jag bjuder på fika resten av säsongen! :tummenupp

Hej. Jag skulle behöva köpa stomp grips typ idag, och undrar var man kan hitta såna till modesta priser i sthlm.

Nåt jag behöver tänka på utöver priset? jag vet att vissa sliter hårt på skinnstället men eftersom jag har textil så är det oviktigt.

Det lär ju inte slita mindre på textil.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...