Du kan "chacka" en knappt använd Dainese av mig, strl S1_Maverick_1 skrev:Var chacka du krukan? Ute efter en te bönan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du kan "chacka" en knappt använd Dainese av mig, strl S1_Maverick_1 skrev:Var chacka du krukan? Ute efter en te bönan![]()
Hoztic skrev:Dubbelt? Hälften så dyrt blev det väl?![]()
Grattis till en bra hjälm, jag köpte mig en Raid II för några veckor sen, otroligt skön hjälm!
Ankan skrev:SKaffa också en ny Z-one för ett par veckor sen. Någon mer än jag som tycker att det är vansinnigt jobbigt att fästa änden på hakremmen i d-ringen efter man dragit åt remmen?
Kanske en vanesak men efter att ha brottats med den ett tiotal gånger håller jag på att bli vansinnig. Men det kanske bara är jag som är fipplig![]()
Fin hjälm i övrigt är det i alla fall.
RocketQueen skrev:Nån mer än jag som har problem med öronproppar? När jag äntligen fått dem på plats så åker skiten ur när man drar på sig hjälmen.![]()
Man kan bli galen för mindre...
/M
storcken89 skrev:Det är en sak jag inte fattar med den z-one.. Vad är den här lilla flärpen till på vänster sida vid visirmekanismen???
tuppjuck skrev:Du är fipplig![]()
Ankan skrev:Jag är nog helt förtappad. Har använt hjälmen varje dag sedan förra inlägget, och således tränat flitigt. Inte f-n hjälper det. Fippel är bara förnamnet.![]()
Skall träna hela vintern så går det som en dans till våren.![]()
RocketQueen skrev:I-pod i är ju kanon. Skulle gärna ha musik i men är rädd jag skulle bli helt okoncentrerad då. Kanske kräver att man har mer körvana än mig.
/M
Hoztic skrev:Jag får hoppas att du inte knallar runt på jobbet och tränar?![]()
Ankan skrev:Det låter ju betryggande att man vänjer sig vid den där flärpen.![]()
Trist med din nya hoj, $noop. Hoppas verkligen du snart är tillbaka i sadeln iförd ny Z-one. (Min polare, Peno, köpte din gamla Kawa av Bike, ser ju väldigt välvårdad ut.)
$noop skrev:Men att du inte har vant dig vid spännet än? Jag tycker att det är skitsmidigt med den fästningen![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |