waldorf
Singel och sökande
Det är för att visa att du har kontroll på hojen och därmed kan balansera den i lågfart. Har du inte kontroll på hojen när det går sakta, hur stor kontroll har du då på hojen i 100+ på en kurvig väg?
Som sagt, du ska visa att du kan balansera och har kontroll på hojen. Sätter du ner foten rejält hade du inte kontroll på den
Du ser inte ut som ett miffo om står eller om du sitter på en offroad hoj.
Sluta klaga, gå ut och träna mera på låg farten! För som du gnäller på hur de är att göra den sittandes är det uppenbart att du är för dålig för att du inte har tränat tillräckligt på lågfarten/sitta under den!!!![]()
jävlar vad arg du blev av en tråd på internet...
Jag sade inte att man ser ut som ett miffo på en offroad hoj, jag svarade till personen som skrev att han såg ut som en ostbåge på sin hoj.

och när du kör i köer och det går i sådan lågfart är det väll klart som solen att man sätter ner foten ibland.
Shit pommes frites.. 45 kilo? Då finns man ju i princip inte. Vad går du på för diet? P.s Jag är fet och vill banta. Och jag minns inte uppkörningen, det var för längesen nu.
Tror jag satt ner. Africa 750 körde jag upp på iaf, klumpig satan..
då förstår du iallafall varför jag föredrar att stå upp märker jag.

Roliga är att jag kan äta hur mycket jag vill av allt utan att jag går upp i vikt alls.
Men satan vad ni klagade då! Det är bara för ni inte kan göra lågfarten prickfritt som ni klagar!![]()

Varför ska man stå när det inte finns någon fördel?
läs om, läs rätt.