saxonaxlL skrev:Suck!! Tungt!! Då har jag fel MC dåå![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
saxonaxlL skrev:Suck!! Tungt!! Då har jag fel MC dåå![]()
benkar skrev:Kul med besök hit, men när/den dag ni tar er till Tokholm, för att kolla in dom "lokala krokvägarna" här, se bara till att ta det rätt/lagom/skaffa info osv om Slingerbultens "kalhyggekurva" och Bogesundsvägens "Döds/transformator/bro-kurva", innan ni vrider på för fullt! så det inte händer något tråkigt... dvs kolla av vägarna lite innan det börjar gå undan, dom é goa, så det är lätt att förivra sig!![]()
/B
Pejo skrev:(kul föressten att S-snurren blir söööööööder om stan!)
Pejo skrev:Bogesundsvägens elakhet har vi känt på några gånger, utan incidenter. Jag kan tänka mig kurvan du skriver om, det har blivit några ordentligt hårda bromsningar i en nedförsbacke...
Mattias skrev:Ellboda heter det nog.
aRWe skrev:Möjliga dagar för Stockholmsturen, 27/6. Sen börjar det bli semestertider så folk kanske inte är hemma. Fler förslag på datum?
Kanske fungerar. Beror på hur länge jag orkar paddla o bo i tält i skogen.aRWe skrev:Möjliga dagar för Stockholmsturen, 27/6. Sen börjar det bli semestertider så folk kanske inte är hemma. Fler förslag på datum?
Funatic skrev:När som helst i Juli låter mycket bättre.......
Inte första helgen i juliPejo skrev:Ja för min del så kan vi kan åka då med.
gasolis skrev:Inte första helgen i juli![]()
datum&TID.TACKaRWe skrev:Fick lite indikationer på att det var folk som är intresserade av att åka till Stockholm och framförallt Slingerbultenoch Bogesundsvägen
. Eftersomjag hittar bra Stockholm (tror jag iallafall) så kan jag dra ihop en tur dit, finns ytterligare vägar som bara är så bra. Sen Sveavägen och McDonalds är också ett måste.
Skriv in här om ni är intresserade så kan jag dra ihop något.
Det kommer att bli tidigast om 3 veckor då jag har lite att göra dom kommande helgerna.
aRWe skrev:Helgen 3-4 juli är jag nog inte hemma
Helgen 10-11 juli är det PowerMeet
Så då är vi framme vid 17-18 juli isåfall.
Kommer inte ha bestämd semester men någon dag här och där kommer jag säkert att kunna ta ledigt. (Ska fråga chefen)
Annars så får vi göra en framåt augusti.
aRWe skrev:Möjliga dagar för Stockholmsturen, 27/6. Sen börjar det bli semestertider så folk kanske inte är hemma. Fler förslag på datum?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |