Stockholmssnurren, lördag 1/9

Gahh.....starten är ju JÄTTETIDIGT :mad: Jag har ju kräftskiva kvällen innan, det rimmar inte så bra :död

Så nu när jag inte kan vara med, vem är det då som ska vinna hela skiten??

Gahh.....starten är ju JÄTTETIDIGT :mad: Jag har ju kräftskiva kvällen innan, det rimmar inte så bra :död

Så nu när jag inte kan vara med, vem är det då som ska vinna hela skiten??

Då är det jag som ska vinna hela skiten. :yoparty

Börjar dra ihop sig ser det ut som! Hoppas vädret blir bra, så borde man ju hänga med och kanske få jumbopris för minst antal rätt på tipsfrågorna... :gnissla

/B

Börjar dra ihop sig ser det ut som! Hoppas vädret blir bra, så borde man ju hänga med och kanske få jumbopris för minst antal rätt på tipsfrågorna...

Jag trodde du hade glömt hur man kör hoj?

Jag trodde du hade glömt hur man kör hoj?

Ja, illa är det, har nog bara kört 200-250 mil eller så i år, nästan skamligt :gnissla Har dock kvar Oranga faran, dessutom med ett helt nytt framdäck :yoparty

Var med och arrangerade "Snurren" under några år, men aldrig kört den som "deltagare", tänkte det var dags nu, bara solen skinar :)

/B

Ja, illa är det, har nog bara kört 200-250 mil eller så i år, nästan skamligt :gnissla Har dock kvar Oranga faran, dessutom med ett helt nytt framdäck :yoparty

Var med och arrangerade "Snurren" under några år, men aldrig kört den som "deltagare", tänkte det var dags nu, bara solen skinar :)

/B

Med 250 mil i år bör du i alla fall komma ihåg hur man växlar men det blir mycket kurvigt på några av vägarna så du får ta det försiktigt:D .

KjellF

Ash, jag suger på kartläsning, kan man inte få några gpskoordinater mailade till sig istället :-)

Hoppas väderprognosen för lördag håller, IOFS lite svalt på förmiddagen, men solen värmer nog en aning!

/B

Bifogat

• Snurrvader.jpg
    Snurrvader.jpg
    30.7 KB · Visningar: 56
hur många är det som ska åka snurren på lördag? jag försöker övertala min polare för att få lite sällskap,,,, + hoppas på bra väder.

/RRP MC

hur många är det som ska åka snurren på lördag? jag försöker övertala min polare för att få lite sällskap,,,, + hoppas på bra väder.

/RRP MC

Letade runt lite på RapidoWebben, var 191 startande förra året, lite skakigt väder tydligen, och året innan det var det 227 startande.

/B

Ojoj, jag vinner med lätthet, min nya hoj går som ett skott samt så fuskar jag
lite med en roadracing license (tror jag är ensam om det bland det här gänget), jag lär nog köra ifrån allihopa är jag rädd för :)
See you later aligator! :yoparty

:rofl :hihi :rofl Haha inte ett mothugg på snart en timme vad är det frågan om?
Någon måste ju ha funderat :dummer :D

Jaja ses i morgon.

Grymt va med hojjar som var med på körningen.
Ni såg ut att haft det riktigt trevligt där ute på vägen.
Hade det varit nästa vecka denna tur varit så kanske man till och med
kunnat varit med och kört också :(

Grymt snyggt turbobygge samt mycket andra trevliga hojjar.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT