Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mille-R skrev:Ska Anciol me så ska jag!
Aha, nyinköpt hoj, grattis. Ses vi ikväll då?Anciol skrev:Kunde inte, nyinköpta hojen o jag sitter o väntar på att vissa rejserförare ska bli klara med touringen så de kan hjälpa mig o meka. Annars kommer jag inte hem till vintern...
jP skrev:Så <----- HÄR -----> nöjd över vägvalet, dagens åkning och sällskapet, damnit! Puckar o bärs till Rapidos för denna kanonrunda och arrangemang!! 5/5!![]()
5/5 poäng tilldelas även Caffe för hans snygga, men aningen oväntade konstvolt vid första kontrollpunkten, kul att du bjuder på dig själv!
(Hur vårt gäng lyckades klara av rundan utan att åka vilse en enda gång är förstås en gåta!)
booster skrev:En helt underbar dag med massor av nya roliga vägar! Tyvärr blev slutet tråkigt, låg bakom RG Johannes när han lämnade vägen..... - krya på dig killen!! //Booster
booster skrev:En helt underbar dag med massor av nya roliga vägar! Tyvärr blev slutet tråkigt, låg bakom RG Johannes när han lämnade vägen..... - krya på dig killen!! //Booster
Farten?Riverpool skrev:Förresten nån som vet vad Solan letar efter![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |