Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mille-R skrev:Ska Anciol me så ska jag!
)
)
*hehe* ojdå.. sa jag det högt? :zshy
Där kunde man med fördel vika av söderut på Svensbodavägen (höjdare) för att sedan komma ut vid macken i Bergslagen (iofs omväg). Sedan var det en massa väger jag tidigare aldrig kört, men som var helt suveräna.
/5 möjliga
(F)rysligt trevligt!!
Aha, nyinköpt hoj, grattis. Ses vi ikväll då?Anciol skrev:Kunde inte, nyinköpta hojen o jag sitter o väntar på att vissa rejserförare ska bli klara med touringen så de kan hjälpa mig o meka. Annars kommer jag inte hem till vintern...
)jP skrev:Så <----- HÄR -----> nöjd över vägvalet, dagens åkning och sällskapet, damnit! Puckar o bärs till Rapidos för denna kanonrunda och arrangemang!! 5/5!![]()
5/5 poäng tilldelas även Caffe för hans snygga, men aningen oväntade konstvolt vid första kontrollpunkten, kul att du bjuder på dig själv!
(Hur vårt gäng lyckades klara av rundan utan att åka vilse en enda gång är förstås en gåta!)

booster skrev:En helt underbar dag med massor av nya roliga vägar! Tyvärr blev slutet tråkigt, låg bakom RG Johannes när han lämnade vägen..... - krya på dig killen!! //Booster
booster skrev:En helt underbar dag med massor av nya roliga vägar! Tyvärr blev slutet tråkigt, låg bakom RG Johannes när han lämnade vägen..... - krya på dig killen!! //Booster
Farten?Riverpool skrev:Förresten nån som vet vad Solan letar efter![]()
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem