StockholmsSnurren lör 23 aug 2003

benkar skrev:
Man kan starta någon gång mellan kl 9 - 11, dvs det handlar inte om någon "klumpkörning" a la Mälaren Runt, utan man kör själv, eller med några polare, så kan alla köra i det tempo dom själva vill :) Hur hitta? Vid starten får man en karta med slingan inritad.

See ya!

/B
kul! hoppas dyka upp med några kompisar.

Hoppas det dyker upp mycket Forumfolk! (Var en hel del förra året, men blir väl ännu fler i år?!? ...trots att det tyvärr krockar med Sporthoj-festen, igen... :( ) .. men ALLA åker väl inte dit? "MC-rally" är väl kanske en trälig benämning, handlar mest om att komma ut på lite goa krokvägar, bara greppa kartan och leta sig fram, njuta av riktigt goa krokvägar, och så lite vilopauser vid 5 tipsfrågekontroller. Alla kan köra i sitt eget tempo, så det passar både dig/er som vill gasa på en del, och för dig/er som vill ta det lite lugnare, men ända njuta av kurvorna! Och vill man avsluta dagen med en grillkväll så finns det möjlighet... mer info om det på plats!

Vi syns och hoppas på kanonväder!

/B och övriga SnurrArrangörer

GR dagen är ju flyttad så nu känns ju Snurren som ett givet arrangemang att besöka!! :D

I'll be there! Nästan oavsett hur vädret ser ut.

//Fredda

Bartjänst!!

Jag kommer att sköta grillen och kaffekokaren under dagen. Lovar att hålla korvarna varma...

Kom och skåda mig i min rätta miljö. ;-)

Last edited:
Jag är på! :tummenupp Längtar som fen oxå... ska bli sketa kul.... verkar som att vi blir ett ganska stort gäng från Forumet oxå :tummenupp

RoLLER skrev:
Hummsa..... det ser ju inte bra ut inför morrgondagen.....

:( :( :( :( :( :( :(

Hmmmm, med lite tur så är det hyfsat väder om den där fronten kan hålla sig en bit norrut, Snurren går inte så långt upp i Roslagen, om inte annat så gissar/hoppas jag på att det är fint på fm och en stund efter lunch, men risk att regnet/fronten kryper söderut senare på em. Vi får se imorgon! :)

/B

benkar skrev:
Hmmmm, med lite tur så är det hyfsat väder om den där fronten kan hålla sig en bit norrut, Snurren går inte så långt upp i Roslagen, om inte annat så gissar/hoppas jag på att det är fint på fm och en stund efter lunch, men risk att regnet/fronten kryper söderut senare på em. Vi får se imorgon! :)

/B
9 am SHARP!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey