StockholmsSnurren lör 23 aug 2003

Såhär på morgonkvisten (07.15, gäääääsp!) ser ju vädret riktigt fint ut, och håller nog i sig en bit in på em/kväll!

Så, har du/ni inget annat för er, upp på hojen och åk till starten i Upplands Väsby! (9-11)

/B

benkar skrev:
Såhär på morgonkvisten (07.15, gäääääsp!) ser ju vädret riktigt fint ut, och håller nog i sig en bit in på em/kväll!

Så, har du/ni inget annat för er, upp på hojen och åk till starten i Upplands Väsby! (9-11)

/B

Jag dyker upp vid starten & härjar lite kommer dock inte köra snurren. :(

(bara 1 timme kvar nu :) )

Jag tar emot er i målet och så får ni korv om ni är snälla...
:tummenupp :rolleyes:

benkar skrev:

/B

O en annan som just klivit upp :rodnar (kl 11) har insett att det nog får bli en torsdagsrunda istl1, då med monterade kåpor ;) (Folk kan ju tro att man har kört omkull... :notme )

Må vädergudarna vara med eder, o tappra mc-riddare som trotsar morgontröttheten :squid

Ja, Det är dit jag tänker åka iallafall. Fast det vore juh synd om jag vissförstått allt och står där själv. Så kom dit du oxå så kan vi gilla själva :hej

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!