Nu har det kliat nog i mig, måste bli av med lite kli...
Bankörning i Stockholm, jag har ju inte bott så länge här (med sporthoj i vart fall), så det saknas mycket bakgrund. Om det är dött så dör tråden, men finns det inte möjligheter?
-Som alla vet är det långt till närmsta bana.
-Det körs rätt friskt på Bogesund/SB, och förmodligen andra vägar.
-Tingvall och kompani blåser till strid
-Försäkringsbolagen drar öronen åt sig när det gäller sporthojar
-Tyvärr många olyckor denna säsong
-10000 sporthojare här, med olika erfarenheter/yrken
Borde inte detta kunna sammanstråla i lägligt tillfälle att ta upp kampen för en bana/tummelplats igen? Nu vet jag ingenting om tidigare försök, förutsättningar etc, så här får ni gärna fylla på... Men exempelvis Barkarby/Tullinge borde väl kunna modifieras så att det skulle kunna vara körbart för sporthojar? Inte MotoGP status direkt, men som sagt en tummelplats för att busa av sig det värsta, samt hålla utbildning/fortbildning. Vad tror ni?
Bankörning i Stockholm, jag har ju inte bott så länge här (med sporthoj i vart fall), så det saknas mycket bakgrund. Om det är dött så dör tråden, men finns det inte möjligheter?
-Som alla vet är det långt till närmsta bana.
-Det körs rätt friskt på Bogesund/SB, och förmodligen andra vägar.
-Tingvall och kompani blåser till strid
-Försäkringsbolagen drar öronen åt sig när det gäller sporthojar
-Tyvärr många olyckor denna säsong
-10000 sporthojare här, med olika erfarenheter/yrken
Borde inte detta kunna sammanstråla i lägligt tillfälle att ta upp kampen för en bana/tummelplats igen? Nu vet jag ingenting om tidigare försök, förutsättningar etc, så här får ni gärna fylla på... Men exempelvis Barkarby/Tullinge borde väl kunna modifieras så att det skulle kunna vara körbart för sporthojar? Inte MotoGP status direkt, men som sagt en tummelplats för att busa av sig det värsta, samt hålla utbildning/fortbildning. Vad tror ni?