Hej alla sporthojs vänner.
Vi är några st från södra förorter som fick för oss att starta en så kallad Mc-klubb (ej reggade ännu).
Vi hade väldiga problem med namn förslag o så men bestämnde oss för att heta BikerBoyz till slut.
Men nu är sidan uppe iallafall och ni är välkomna in o kika runt lite o så, tänk på att allt är nytt, så inga spydiga kommentarer tack
Så välkomna in på www.bikerboyz.se
OBS Vi som startat detta är trogna sporthoj.com även fast vi har vårt eget
Väl mött på vägarna snart
Mvh Kenneth
Vi är några st från södra förorter som fick för oss att starta en så kallad Mc-klubb (ej reggade ännu).
Vi hade väldiga problem med namn förslag o så men bestämnde oss för att heta BikerBoyz till slut.
Men nu är sidan uppe iallafall och ni är välkomna in o kika runt lite o så, tänk på att allt är nytt, så inga spydiga kommentarer tack
Så välkomna in på www.bikerboyz.se
OBS Vi som startat detta är trogna sporthoj.com även fast vi har vårt eget
Väl mött på vägarna snart
Mvh Kenneth
Last edited:
