Stockholms Klubb

nitros

Må de hata oss Blott de frukta oss
Gick med
1 Jul 2005
Ort
haninge
Hoj
-
Hej alla sporthojs vänner.

Vi är några st från södra förorter som fick för oss att starta en så kallad Mc-klubb (ej reggade ännu).
Vi hade väldiga problem med namn förslag o så men bestämnde oss för att heta BikerBoyz till slut.
Men nu är sidan uppe iallafall och ni är välkomna in o kika runt lite o så, tänk på att allt är nytt, så inga spydiga kommentarer tack :tummenupp

Så välkomna in på www.bikerboyz.se

OBS Vi som startat detta är trogna sporthoj.com även fast vi har vårt eget
:tummenupp

Väl mött på vägarna snart
Mvh Kenneth
 
Last edited:
Sidan ser väl helt ok ut, namnet tycker jag är löjligt...fast jag hade nog inte kommit på nått bättre själv.
 
P@trik skrev:
Sidan ser väl helt ok ut, namnet tycker jag är löjligt...fast jag hade nog inte kommit på nått bättre själv.



Ja namn e ju skit svårt! Vi är stolta för vårt namn iallafall så resten skiter vi i!
Kul att du gillade sidan

Mvh
 
STORT!!! Sidan är riktigt proffsig!
En fråga bara, får man ta ett namn som erat när det finns en film med samma namn, jag menar är inte namnet skyddat då? :va

Hursom, Grattis till Klubben! :tummenupp
 
Ja

Namnat var ej patant reg så det var inga problem.

Tack ska du ha, det värmde :tummenupp
 
ja sidan var riktigt schysst och namn är jag kass på.Men med tanke på filmen så kändes namnet inget vidare....fast å andra sidan kan ni nog bättre än jänkarna.. :tummenupp
 
Najs!

Välkomna att hälsa på oss kollegor på MCE den 6:e maj och rocka loss :yoparty :fyllisar
 
P@trik skrev:
ja sidan var riktigt schysst och namn är jag kass på.Men med tanke på filmen så kändes namnet inget vidare....fast å andra sidan kan ni nog bättre än jänkarna.. :tummenupp


Tanken är inte att härma filmen, men som ja sa tidigare och som du säger att namn är skit svårt.

Mvh

Retep skrev:
Najs!

Välkomna att hälsa på oss kollegor på MCE den 6:e maj och rocka loss :yoparty :fyllisar


Berätta mer :tummenupp
 
nitros skrev:
Hej alla sporthojs vänner.

Vi är några st från södra förorter som fick för oss att starta en så kallad Mc-klubb (ej reggade ännu).
Vi hade väldiga problem med namn förslag o så men bestämnde oss för att heta BikerBoyz till slut.
Men nu är sidan uppe iallafall och ni är välkomna in o kika runt lite o så, tänk på att allt är nytt, så inga spydiga kommentarer tack :tummenupp

Så välkomna in på www.bikerboyz.se

OBS Vi som startat detta är trogna sporthoj.com även fast vi har vårt eget
:tummenupp

Väl mött på vägarna snart
Mvh Kenneth

Med det namnet och bilden på "veckans brud" osv: är det meningen att tjejer ska känna sig välkomna?

Nyfiken

/Jörgen
 
Jörgen Karlsson skrev:
Med det namnet och bilden på "veckans brud" osv: är det meningen att tjejer ska känna sig välkomna?

Nyfiken

/Jörgen


Alla är välkomna såklart :tummenupp
Tjejerna står på kö för att bli fotade :D
 
P@trik skrev:
ja sidan var riktigt schysst och namn är jag kass på.Men med tanke på filmen så kändes namnet inget vidare....fast å andra sidan kan ni nog bättre än jänkarna.. :tummenupp

Det är väl klubben som gör namnet och inte namnet som gör klubben...
 
P@trik skrev:
Har väl knappast påstått nått annat.

Absolut inte, håller med dig, va bara ett tillägg. :)
Missförstånd händer så lätt, jag skulle haft me ett: "Ja," innan...
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top