Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Ett par frågor: Finns det någon bra kurvig 70/90 väg runt Nacka ut mot Värmdö eller dylikt?

Har bara hittat roliga 50 vägar men det känns onödigt :tungan

Har lokalsinne som en guldfisk :va

Även tips om det finns något kul ut mot/på Ekerö?

Johanjulgran skrev:
2209663 Nej det är det inte. Det är tjejen jag har bakpå om hon ska med.

Det var bara Biifers bak däck som inte var helt kry så vi bytte däck där på kajen :)

JOdå - jag vet, men jag ville bara retas lite ;)
Hoppas vi ses i morrn dårå.

Jag tror jag kommer imorn, om man är vid medvetandet... Att vara student sista året är hårt för kroppen, och då speciellt för levern :banana :fyllisar

btw: jag ska pissa ner din hoj martin!

Stockel skrev:
2209605 Tidigt, är du nattjobbare? För att man blir så rastlös på förmiddan annars? För att komma hem i rimlig tid? När klockan närmar sig 18 en lördag finns det annat som lockar :nicka

Fråga Biifer hur man gör :D
Hehe nää jag e tokledig å just därför, såver länge, vaken sent :3freak nu e kl 05, kanske somnar 07, sover till 14 :S

Säg samlig 13... utan en massa onödiga raster, å sen tempo, då e man hemma kl 16 :banana ..duscha, byta om, sen en sub 5 min repa eller 3 på bulten. sen utgång :corn

Anderzzon skrev:
2209811 Ett par frågor: Finns det någon bra kurvig 70/90 väg runt Nacka ut mot Värmdö eller dylikt?

Åk antingen mot djurö...eller högfarts gp från hemmesta via siggesta mot rindö.

:yoparty

Stockel skrev:
2208682 Vi är några som tänkte ta en längre runda i Roslagen på lördag. Samma som vanligt, åka från McDonald Väsby kl 11, 35 mil i skönt tempo och tillbaka till kl 17. Vilka fler kommer?

Jag kommer med nya K5:an :)

JAg ÄR SEG!

Jag är segast av alla som vanligt.... Jag drar ut en sväng nu. Men jag drar mig söderöver för att det blir enklast. Alltid träffar man väl på nån på Bulten eller i krokarna.

@ DTM, Stock, Fredde mfl Ere bira, bärs och rakade brudar som gäller ikväll ellers? Ring mig, jag e tebax vid 8. Bisuous!

RoLLER skrev:
2211042 Jag är segast av alla som vanligt.... Jag drar ut en sväng nu. Men jag drar mig söderöver för att det blir enklast. Alltid träffar man väl på nån på Bulten eller i krokarna.

@ DTM, Stock, Fredde mfl Ere bira, bärs och rakade brudar som gäller ikväll ellers? Ring mig, jag e tebax vid 8. Bisuous!

Jag och DTM drar in till söder om en halvtimme....ring när du kommer hem :fyllisar

Tack Stockel och alla andra sköna lirare för en grym dag i Roslagen.
Hoppa det blir ny körning snart igen

Anderzzon skrev:
2209811 Ett par frågor: Finns det någon bra kurvig 70/90 väg runt Nacka ut mot Värmdö eller dylikt?

Åk ut mot ekerö fortsätt mot munsö och vidare mot färjan till adelsö.
ta färjan och åk över till adelsö.
Där finns ett fik.
Sen kan man köra runt ön på kurviga vägar " akta bussarna"

Är det nån åkning planerad idag?

Jag är lite desperat efter sällskap idag och de körningar jag hittat än så långe verkar vara typ sporthojar som håller lite för hög fart för att jag ska kunna haka på med min KTM...

Om det är några som ska köra idag och känner att en KTM inte skadar att ha med (jag kör inte såååå sakta) så skrik gärna till!!!

/Lucky9

Lucky9 skrev:
2216532 Är det nån åkning planerad idag?

Jag är lite desperat efter sällskap idag och de körningar jag hittat än så långe verkar vara typ sporthojar som håller lite för hög fart för att jag ska kunna haka på med min KTM...

Om det är några som ska köra idag och känner att en KTM inte skadar att ha med (jag kör inte såååå sakta) så skrik gärna till!!!

/Lucky9

Jag jobbar tyvärr idag :(

!

Jag är rätt kass på att köra :näsblod ! Du kan få åka med mig om du vill =) :hihi

0739887864/calle

Tack ninjaraiders!

Vill bara tacka den trevliga klubben ninjaraiders, som tog emot en åka sugen Noob på en (Skramlaha) som inte annat än paja längs den förövrigt härliga rutten på nationaldagen :yoparty . Stort tack för ett kanon sällskap när andra hojpolare svek. Högt i tak trots att man alltid blev sist. Extra tack till Tompa som fes körde så Nooben (jag) kände nån kontakt med övriga (heehe) längs slingervägarna :tummenupp .

Såna där Kawasaki motorcyklar ska tydligen vara jävla bra hojar fick jag också lära mig :lol

Mvh Calle

Idag var det då inte många som var ute o rullade.

Träffade dock några Potatisar i stan, men när regnet tilltog var det ingen direkt action.

Turbobladen fick allt 10mils inkörning av nya motorn idag.

Säger bara en sak: GASA HELVETE!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...