Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det går nog bra att gasa på med en sån också. Vet inte hur jag ska beskriva tempot, normalt för en r-hoj? Skulle gissa att vi ligger mellan hastighetsgränsen och dubbla gränsen på kurviga vägar beroende på hur mycket det svänger.Thelinski skrev:2208757Kan vem som helst hänga på en sväng med er? Tillochmed en skånepåg i Stockholm på en touring VFR från -89?![]()
/Thelinski
Vi får ta det lugnt så inte Dtm blir åksjuk som vanligtWheelieman skrev:Hmmm... låter ju inte så dumt.
Ska kolla så vi inte har någonting inplanerat bara, ev. så kommer jag förbi också.
Tänker ni köra i herrejösses tempo eller blir det som vanligt
Tack för tipset det är nog bäst att undvika Norrtälje då.Heggeli skrev:Tänk på att det nog kan vara väldigt många poliser runt och i Norrtälje, det är custom bike show på lördagen.
Stockel skrev:2208682Vi är några som tänkte ta en längre runda i Roslagen på lördag. Samma som vanligt, åka från McDonland Väsby kl 11, 35 mil i skönt tempo och tillbaka till kl 17. Vilka fler kommer?
Fredde skrev:2208890Låter nice...jag e på![]()
Stockel skrev:Tack för tipset det är nog bäst att undvika Norrtälje då.
Stockel skrev:2208682Vi är några som tänkte ta en längre runda i Roslagen på lördag. Samma som vanligt, åka från McDonland Väsby kl 11, 35 mil i skönt tempo och tillbaka till kl 17. Vilka fler kommer?
wheelieman skrev:2208891Har du tejpat ihop din än då??
Fredde skrev:2208890Låter nice...jag e på![]()
Madhonda skrev:2208985Hmm...om inte en viss "klotare" krökar ner sig ikväll dårå..!!!![]()
![]()
Madhonda skrev:2208985Hmm...om inte en viss "klotare" krökar ner sig ikväll dårå..!!!![]()
![]()
wheelieman skrev:2209002Åh faan! Blir det utgång ikväll... Ljunggrens som vanligt eller?!?
Fredde brukar ju faktiskt lyckas kravla sig upp på morgonen oavsett gårdagens bravader...![]()
Vi kanske skulle börja med frukost på Mellqvist som sist, eller vad säger du?
Fredde skrev:2209011Risken finns...solen skiner ju
Låter ju som en bra ide....hoppas att det inte e några gravida bohemer där bara![]()
Ska du med ut ikväll?
wheelieman skrev:2209027Nja, jag har snart jobbat 34timmar i sträck, så det blir nog sängen för mig ikväll.
Ska i och för sig ut med båten till Fjäderholmarna för lite räkor o vin först, men det blir en lugn och tidig tillställning =)
Mares skrev:2208698Stor poliskontroll på stadsgården idag 2 juni (kl 12.00) när jag åkte förbi.![]()
Johanjulgran skrev:2209216jag kanske kommer med också. beror på om jag lyckas byta bakdäck i kväll.
Kommer eventuelt med skjus då också så jag lägger mig lite längre bak i ledet.
Vafför alltid så tidigtStockel skrev:2208682Vi är några som tänkte ta en längre runda i Roslagen på lördag. Samma som vanligt, åka från McDonald Väsby kl 11, 35 mil i skönt tempo och tillbaka till kl 17. Vilka fler kommer?
IronMike skrev:2209523Vafför alltid så tidigt![]()
Johanjulgran skrev:jag kanske kommer med också. beror på om jag lyckas byta bakdäck i kväll.
Kommer eventuelt med skjus då också så jag lägger mig lite längre bak i ledet.
Nej det är det inte. Det är tjejen jag har bakpå om hon ska med.Dr.Bike skrev:2209348Är det Biifer som ska ha skjuts nu?Enligt bilder jag sett var inte hans moppe helt kry där på Gotland
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |