bikerwoman skrev:2151657...försöker vara...jag ÄR trevlig!
ja trevlig det vet jag att du är!
Kapten Blåskägg skrev:2151661![]()
Du missade en kanonrunda BW![]()
sa aldrig grattis till dig på rundan. Så grattis! och tack för en liten norrortsrunda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bikerwoman skrev:2151657...försöker vara...jag ÄR trevlig!
Kapten Blåskägg skrev:2151661![]()
Du missade en kanonrunda BW![]()
DJM skrev:2151671ja trevlig det vet jag att du är!
sa aldrig grattis till dig på rundan. Så grattis! och tack för en liten norrortsrunda.![]()
Kapten Blåskägg skrev:2151619Ja det var kul som fan ikväll, vi laddar om nästa onsdag![]()
Shidoshi skrev:2151995Tack för en trevlig tur! Trevligt sällskap, roliga vägar och bra tempo!
Ingel skrev:1278016![]()
Jonte*FZ6 skrev:2152037Vid skogskyrkogården & Tyresö var det fan mer snuthojjar än vanliga hojjar![]()
Blev inget showande alls.......
Såg dock en hel del folk med SH-tröjor !!![]()
Det var inte du som stod och pratade med farbror blå vid 8-tiden?ceasar skrev:2152231Jag showade in på /hård inbronsning/sladd mellan två polishojar som kom på en påfart på tyresövägen, jag tror att de blev väldigt imponerade eftersom man fick "eskort" resten av vägen mot stan, en framför och en bakom...
Sweedo skrev:2152255Det var inte du som stod och pratade med farbror blå vid 8-tiden?
Passerade i bil utanför och det var som sagt mycket poliser.
Såg ut och vara lite tryckt stämning bland potäterna och SH-folk.
Dags att flytta tillbaka till Brostugan?
Sweedo skrev:2152255Det var inte du som stod och pratade med farbror blå vid 8-tiden?
Passerade i bil utanför och det var som sagt mycket poliser.
Såg ut och vara lite tryckt stämning bland potäterna och SH-folk.
Dags att flytta tillbaka till Brostugan?
nänä, måste få lite tryck i mina spaggearmar...anja skrev:2152262![]()
Du glömmer väl inte att du ska till gymmet?

Då var det honom jag jag såg.ceasar skrev:2152263Nej, jag klarade mig antagligen pga att hojen är helt ny med orginalskylthållare och stora blinkers. För det är ju små skyltar och miniblinkers som är polisens största fiende verkar det som...
En kompis blev stoppad vid skogskyskogården på sin Ktm 660 pga skylt i hjulhus och inga blinkers bak. Ok det är olagligt, men det roliga var att när mc-polisen fick syn på honom när han åkte förbi, kastade han sig iväg på hojen som om det gällde liv och död, för att sedan preja in honom till kanten. När han gjort det är det någon som wheelar förbi på en sporthoj, men den personen var onsynlig för de två mc-poliser och den polisbil som fanns på plats. Patetiskt handlande av polisen igår...

Sweedo skrev:2152272nänä, måste få lite tryck i mina spaggearmar...
Då var det honom jag jag såg.
Hoppas det inte blev allt för dyrt.
Kapten Blåskägg skrev:2151569Tack som FAN allihop för ikväll, roligaste födelsedagen på länge![]()
Kul att vi blev så många![]()
Kapten Blåskägg skrev:2151569Tack som FAN allihop för ikväll, roligaste födelsedagen på länge![]()
Kul att vi blev så många![]()
fazerfun skrev:2152792Vassego...hoppas inte att jag sabbade nåt med mitt barbapappatempo...det kändes riktigt krampaktigt och vingligt igår. Lite fler mil i kroppen och nya däck så ska jag nog kunna hänga med bättre![]()
Å tack för varningen igår...det var lite puls där faktiskt. Vet fortfarande inte anledningen till att det slog gnistor om bakhjulet...såvitt jag kan se har jag inte tappat något. Ska kolla närmare ikväll och i samband med servicen nästa vecka.

Rutger skrev:2153123Tack själv!
Kul med en liten åktur![]()
bobo08 skrev:2153642Grattis gammle man..i efterskott..rödingen stog under kapell i går..uppkörning på tisdag,onödigt att utmana ödet innan dess.
bobo08 skrev:2153766Sommar lätt..Hoppas jag me..

|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |