Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Vid skogskyrkogården & Tyresö var det fan mer snuthojjar än vanliga hojjar :mad:

Blev inget showande alls....... :tummenner

Såg dock en hel del folk med SH-tröjor !! :)

Last edited:
Jonte*FZ6 skrev:
2152037 Vid skogskyrkogården & Tyresö var det fan mer snuthojjar än vanliga hojjar :mad:

Blev inget showande alls....... :tummenner

Såg dock en hel del folk med SH-tröjor !! :)

Jag showade in på /hård inbronsning/sladd mellan två polishojar som kom på en påfart på tyresövägen, jag tror att de blev väldigt imponerade eftersom man fick "eskort" resten av vägen mot stan, en framför och en bakom...

ceasar skrev:
2152231 Jag showade in på /hård inbronsning/sladd mellan två polishojar som kom på en påfart på tyresövägen, jag tror att de blev väldigt imponerade eftersom man fick "eskort" resten av vägen mot stan, en framför och en bakom...
Det var inte du som stod och pratade med farbror blå vid 8-tiden?
Passerade i bil utanför och det var som sagt mycket poliser.
Såg ut och vara lite tryckt stämning bland potäterna och SH-folk.
Dags att flytta tillbaka till Brostugan?

Sweedo skrev:
2152255 Det var inte du som stod och pratade med farbror blå vid 8-tiden?

:fatta!

Du glömmer väl inte att du ska till gymmet?

Sweedo skrev:
2152255 Det var inte du som stod och pratade med farbror blå vid 8-tiden?

Nej, jag klarade mig antagligen pga att hojen är helt ny med orginalskylthållare och stora blinkers. För det är ju små skyltar och miniblinkers som är polisens största fiende verkar det som...

En kompis blev stoppad vid skogskyskogården på sin Ktm 660 pga skylt i hjulhus och inga blinkers bak. Ok det är olagligt, men det roliga var att när mc-polisen fick syn på honom när han åkte förbi, kastade han sig iväg på hojen som om det gällde liv och död, för att sedan preja in honom till kanten. När han gjort det är det någon som wheelar förbi på en sporthoj, men den personen var onsynlig för de två mc-poliser och den polisbil som fanns på plats. Patetiskt handlande av polisen igår...

anja skrev:
2152262 :fatta!

Du glömmer väl inte att du ska till gymmet?
nänä, måste få lite tryck i mina spaggearmar... :gnissla

ceasar skrev:
2152263 Nej, jag klarade mig antagligen pga att hojen är helt ny med orginalskylthållare och stora blinkers. För det är ju små skyltar och miniblinkers som är polisens största fiende verkar det som...

En kompis blev stoppad vid skogskyskogården på sin Ktm 660 pga skylt i hjulhus och inga blinkers bak. Ok det är olagligt, men det roliga var att när mc-polisen fick syn på honom när han åkte förbi, kastade han sig iväg på hojen som om det gällde liv och död, för att sedan preja in honom till kanten. När han gjort det är det någon som wheelar förbi på en sporthoj, men den personen var onsynlig för de två mc-poliser och den polisbil som fanns på plats. Patetiskt handlande av polisen igår...
Då var det honom jag jag såg.
Hoppas det inte blev allt för dyrt.

Typiskt att det ska hända så jädra mycket annat kul i maj... det blir ju ingen tid över till åkning alls!! :va

Köpte ny hoj för två veckor sen; har hunnit köra totalt 4 timmar. :gnissla

Hoppas att jag ska kunna vara med nästa onsdag, låter som en kul sammankomst! :tungan

Sweedo skrev:
2152272 nänä, måste få lite tryck i mina spaggearmar... :gnissla

Då var det honom jag jag såg.
Hoppas det inte blev allt för dyrt.

Tror att han slapp böter, men fick ombesiktning på en hoj som gått 40 mil... Som sagt, patetiskt.

Kapten Blåskägg skrev:
2151569 Tack som FAN allihop för ikväll, roligaste födelsedagen på länge :)
Kul att vi blev så många :tummenupp

Vassego...hoppas inte att jag sabbade nåt med mitt barbapappatempo...det kändes riktigt krampaktigt och vingligt igår. Lite fler mil i kroppen och nya däck så ska jag nog kunna hänga med bättre :)

Å tack för varningen igår...det var lite puls där faktiskt. Vet fortfarande inte anledningen till att det slog gnistor om bakhjulet...såvitt jag kan se har jag inte tappat något. Ska kolla närmare ikväll och i samband med servicen nästa vecka.

fazerfun skrev:
2152792 Vassego...hoppas inte att jag sabbade nåt med mitt barbapappatempo...det kändes riktigt krampaktigt och vingligt igår. Lite fler mil i kroppen och nya däck så ska jag nog kunna hänga med bättre :)

Å tack för varningen igår...det var lite puls där faktiskt. Vet fortfarande inte anledningen till att det slog gnistor om bakhjulet...såvitt jag kan se har jag inte tappat något. Ska kolla närmare ikväll och i samband med servicen nästa vecka.

Det var ju uppenbarligen onödigt att jag slog stopp men jag var fan helt 100 på att det lossnade delar från din hoj. Jaja, hellre det än en vurpa i 130 :gnissla

Rutger skrev:
2153123 Tack själv!
Kul med en liten åktur :D

Ja det var förbannat kul igår, vi laddar om en annan dag :tummenupp

Grattis gammle man..i efterskott..rödingen stog under kapell i går..uppkörning på tisdag,onödigt att utmana ödet innan dess.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma