Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Bodhi skrev:
Tjena vänner :)
ä
Är med på en tur och kör, kan leda oms å vill om inte Benke är med=gud leda :banana så tar vi en lagom runda typ +30 samling MCd Väsby 12,00 OK

Tar tillbaka och ställer in :( Låter radfyran stå och tar en twin och åker till Bro och kör retun off the twin med benke sorry!!!
J-vla Benke, komma här å sno i tråden...
/D :tomten

benkar skrev:
Lördag 13 augusti, dvs idag, då är det dags för SH-Tokholm-TwinRunda, dvs för oss med 2 cylindrar... :)

Avfärd kl.11 från Bålsta, läs mer här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=89793

/B

Skitstövel! :fatta!

Men om man skjutsar på en radfyra då har man ju 2 cyllar var? Får man va me då? Va? va? :va

Äh.. Jag är med och åker idag om någon ska ut.. Hittar doch ingenstans förutom ut till Vaxholm via bogesund!

Biturbo skrev:
Skitstövel! :fatta!

Men om man skjutsar på en radfyra då har man ju 2 cyllar var? Får man va me då? Va? va? :va

Äh.. Jag är med och åker idag om någon ska ut.. Hittar doch ingenstans förutom ut till Vaxholm via bogesund!

Tja. Spelar match på förmiddagen, klar styft 12:15 avfärd 12:30? Bulten - färjan - sedan? Pm:ar nr.

Åkat

Jag hänger gärna med ett gäng med högt tempo. Tidigast kl. 12.30
Samling var?

Stark skrev:
Jag hinner till 1245. Väntar ni?

Väntade till 12:55 sedan rullade jag, Biturbo och Thomas (nick?) ner till bulten, mörkö, rosenhill och bulten hemåt igen. Varning för ovanligt mycket grus på vägen ner till mörkö-färjan ifrån rosenhill.

loser skrev:
Väntade till 12:55 sedan rullade jag, Biturbo och Thomas (nick?) ner till bulten, mörkö, rosenhill och bulten hemåt igen. Varning för ovanligt mycket grus på vägen ner till mörkö-färjan ifrån rosenhill.

Premiär på bulren för min del.. Bromsklossen nr1 :näsblod

Men en par, tre vändor till så lär man ju ta rekord...

Åkat

Biturbo skrev:
Nej... Den går i ett hundra! Det har jag testat..
Tack för sälskap och god tur. Prekeke vilka grymma cyklar ni har.
Min tur till Torö blev mycket lyckad. Körde ifrån en Viper. :hihi

Stark skrev:
Tack för sälskap och god tur. Prekeke vilka grymma cyklar ni har.
Min tur till Torö blev mycket lyckad. Körde ifrån en Viper. :hihi

Det är en materialsport som allting annat. Inte för att jag kör något fortare för det, jag är usel ivfsh. :tungan Den där mytomspunna Ducatin vi skulle vänta på var Stark. Läste 916 istället för 919 på din hoj! :huvet

loser skrev:
Det är en materialsport som allting annat. Inte för att jag kör något fortare för det, jag är usel ivfsh. :tungan Den där mytomspunna Ducatin vi skulle vänta på var Stark. Läste 916 istället för 919 på din hoj! :huvet

Haha... Jag gjorde exakt samma sak..

Vi kör en torsdagsrunda om vädret tillåter va, än så länge lovar SMHI 23 grader samt "Klart till halvklart och uppehåll."! :banana

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back