Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Bodhi skrev:
Tjena vänner :)
ä
Är med på en tur och kör, kan leda oms å vill om inte Benke är med=gud leda :banana så tar vi en lagom runda typ +30 samling MCd Väsby 12,00 OK

Tar tillbaka och ställer in :( Låter radfyran stå och tar en twin och åker till Bro och kör retun off the twin med benke sorry!!!
J-vla Benke, komma här å sno i tråden...
/D :tomten

benkar skrev:
Lördag 13 augusti, dvs idag, då är det dags för SH-Tokholm-TwinRunda, dvs för oss med 2 cylindrar... :)

Avfärd kl.11 från Bålsta, läs mer här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=89793

/B

Skitstövel! :fatta!

Men om man skjutsar på en radfyra då har man ju 2 cyllar var? Får man va me då? Va? va? :va

Äh.. Jag är med och åker idag om någon ska ut.. Hittar doch ingenstans förutom ut till Vaxholm via bogesund!

Biturbo skrev:
Skitstövel! :fatta!

Men om man skjutsar på en radfyra då har man ju 2 cyllar var? Får man va me då? Va? va? :va

Äh.. Jag är med och åker idag om någon ska ut.. Hittar doch ingenstans förutom ut till Vaxholm via bogesund!

Tja. Spelar match på förmiddagen, klar styft 12:15 avfärd 12:30? Bulten - färjan - sedan? Pm:ar nr.

Åkat

Jag hänger gärna med ett gäng med högt tempo. Tidigast kl. 12.30
Samling var?

Stark skrev:
Jag hinner till 1245. Väntar ni?

Väntade till 12:55 sedan rullade jag, Biturbo och Thomas (nick?) ner till bulten, mörkö, rosenhill och bulten hemåt igen. Varning för ovanligt mycket grus på vägen ner till mörkö-färjan ifrån rosenhill.

loser skrev:
Väntade till 12:55 sedan rullade jag, Biturbo och Thomas (nick?) ner till bulten, mörkö, rosenhill och bulten hemåt igen. Varning för ovanligt mycket grus på vägen ner till mörkö-färjan ifrån rosenhill.

Premiär på bulren för min del.. Bromsklossen nr1 :näsblod

Men en par, tre vändor till så lär man ju ta rekord...

Åkat

Biturbo skrev:
Nej... Den går i ett hundra! Det har jag testat..
Tack för sälskap och god tur. Prekeke vilka grymma cyklar ni har.
Min tur till Torö blev mycket lyckad. Körde ifrån en Viper. :hihi

Stark skrev:
Tack för sälskap och god tur. Prekeke vilka grymma cyklar ni har.
Min tur till Torö blev mycket lyckad. Körde ifrån en Viper. :hihi

Det är en materialsport som allting annat. Inte för att jag kör något fortare för det, jag är usel ivfsh. :tungan Den där mytomspunna Ducatin vi skulle vänta på var Stark. Läste 916 istället för 919 på din hoj! :huvet

loser skrev:
Det är en materialsport som allting annat. Inte för att jag kör något fortare för det, jag är usel ivfsh. :tungan Den där mytomspunna Ducatin vi skulle vänta på var Stark. Läste 916 istället för 919 på din hoj! :huvet

Haha... Jag gjorde exakt samma sak..

Vi kör en torsdagsrunda om vädret tillåter va, än så länge lovar SMHI 23 grader samt "Klart till halvklart och uppehåll."! :banana

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey