Lägesrapport från Brottby..Bobby Orr skrev:Men vid 16 rycket har jag beställt sol
Så det är bara till att ansluta........ Här ska åkas
NÄSTAN sol, lite blåsigt,MEN inget regn...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lägesrapport från Brottby..Bobby Orr skrev:Men vid 16 rycket har jag beställt sol
Så det är bara till att ansluta........ Här ska åkas
Comi skrev:vad säger ni?
klockan?
I värsta fall kan vi väl mötas tidigare i morgon och surra lite. Vi är väl ändå några som inte fallit undan för toffelstämmningen. Vi är väl några som vågar köra fort?
wheelieman skrev:Som du antagligen redan antar så kunde jag inte följa med igår, familjen är uppe och hälsar på några dagar, siktar däremot på medisrundan på torsdag. Vad säger du om den?
Och som JP skrev så röstar jag också för norr-runda...någon mer??
bikerwoman skrev:Tack för turen boys, blev en lite halvtrist tur till & fån Vaxholm med väder som inte kunde bestämma sig för om det skulle ösregna eller låta solen skina... därför gjorde det både och samtidigt![]()
Jaja, nya tag en annan dag!
benkar skrev:Norrut är ju en god tanke/bra idéSödertörn är ju avklarat, och om inte annat så tycks ju bulten ha blivit en ren tidtagnings-race-sträcka, har ingen lust köra där längre pga det..
![]()
Så.. torsdag.. Ingen större idé samlas på Medis och köra i grupp norrut, eller, ganska lång sträcka...
Bättre säga samling vid McD Uppl.Väsby kl. 18 nu på torsdag?
/B
benkar skrev:Norrut är ju en god tanke/bra idéSödertörn är ju avklarat, och om inte annat så tycks ju bulten ha blivit en ren tidtagnings-race-sträcka, har ingen lust köra där längre pga det..
![]()
Så.. torsdag.. Ingen större idé samlas på Medis och köra i grupp norrut, eller, ganska lång sträcka...
Bättre säga samling vid McD Uppl.Väsby kl. 18 nu på torsdag?
/B
wader skrev:någon som vill ta en sväng idag då?
wheelieman skrev:Fuck!!!
Fick precis meddelande om att det är bostadsrättsmöte, kommer inte kunna följa med i alla fall![]()
Gasa åt mig också![]()
benkar skrev:Nytt försök nästa torsdag, för min del i alla fall, kom på att jag planerat en torsdagsrunda med Rapido.
/B
redbird skrev:Bönderna från Norrtälje kan visa Roslagen men med avslut i Norrtälje.
Vid bra väder..
Start upplands väsby 18,00 mc donald
Kan de va något?
http://www.rrmc.roslagen.com/
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!