Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.
redbird skrev:
Vi följer med dig istället Benkar, om vi Får plats .
(Det brukar bli mycket folk hos er)

Vi norrortsbor vill se lite södervyer :)

Så inget upplandsväsby 18,00 för oss,

Får bli en helg istället för visning av roslagen vi hinner att visa mera,kanske en roslagsmara till på 50 mil ?

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=9042

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=45231

Äh, kom igen och håll en norr-runda nu! Folk var ju sugna på norrsidan! :7peta

Rundan jag håller med Rapido är ingen ersättning för SH-rundan, och vi hoppas inte bli så jättemånga, allt över 10-15 hojar är jobbigt... I vanliga fall håller vi rundorna för oss själva, bäst körning med folk som kört tillsammans flera gånger, men la ut en blänkare utifall några få kanske är nyfikna på Rapido/klubbkåken och sugen hänga med på en runda, träffa några av oss.

Om det nu blir någon runda, ser grått ut just nu... och prognosen till ikväll säger mulet söderut, sol norrut, så vi får kanske också köra norrut... Rundan inställd om det är risk för regn eller tråkigt tvärgrått.

/B

Last edited:
Redbird!!!!

Jag hänger med om vädret är bra MEN jag tycker att vi kan fånga upp lite folk vid donken Väsby för att ta upp dom på fina Roslagsvägar.

Om det finns intresse av det från våra hojbröder o systrar.

Last edited:
vi kör upplands väsby 18,00

Vi kör Upplands väsby -Roslagen- norrtälje

18,00 mc donalds
om nu det är väder för det regnskurarna är visst täta
Men allt hinner att ändras till 17,00 som vi åker från norrtälje stateoil

så samling och avfärd 18,00 u-väsby mc donalds.

Benkar du slipper oss denna gång...

Nu blev ju valet svårt :va Hur ska jag kunna bestämma mig? söder-norr??
Man kan inte utsätta en kvinna som är född i tvillingarnas tecken för ett sånt här svårt val!!!!
Ska man släpa sig genom stan i rusningstrafiken och joina Benkar och Rapidogänget som man ju känner de flesta eller ska man göra det lätt för sig och åka till Väsby och förhoppningsvis träffa lite nya trevliga hojåkare!!??

HJÄLP! :Bugar

bikerwoman skrev:
Man kan inte utsätta en kvinna som är född i tvillingarnas tecken för ett sånt här svårt val!!!!
Ska man släpa sig genom stan i rusningstrafiken och joina Benkar och Rapidogänget som man ju känner de flesta eller ska man göra det lätt för sig och åka till Väsby och förhoppningsvis träffa lite nya trevliga hojåkare!!??

Äh tig på dig! :6surkart Jag har att välja på att inte åka hoj eller att inte åka hoj :mad:

Börjar bli mäkta trött på att ta mig fram till fots under sommaren ...

Barba skrev:
Äh tig på dig! :6surkart Jag har att välja på att inte åka hoj eller att inte åka hoj :mad:

Börjar bli mäkta trött på att ta mig fram till fots under sommaren ...

Prexis! Får min nya på lördag, tills dess så får man nöja sig med att titta, :)

jago en till polare e med på norr sidan, får se om vi ansluter i norrtälje eller i upplandsväsby.

loser skrev:
Prexis! Får min nya på lördag, tills dess så får man nöja sig med att titta, :)

Vad ska du med en hoj till, sommaren är slut, det vet ju alla! :3freak

bikerwoman skrev:

Klart du ska möta lite Roslagsraketer i Väsby :yoparty

Oj va många det kom! Jag trodde att ni ville åka Norr om stan, duger det bara när Benkar arrangerar en tur? En person dök upp + 6st Roslagsraketer. Men det var kul och gasa ändå. :)

Hörrni stlmåkare!

Är de så att som hojtokig tjej så måste man ha en kille med hoj för att få åka i sommar??? :Bugar SNÄÄÄÄLLLA jag vill åka iaf en gång i år... Mitt mål va o åka över 300, men just för tillfället nöjer jag mig med en sväng i Tyresö... (nästan iaf :hihi )

Pippi skrev:
Hörrni stlmåkare!

Är de så att som hojtokig tjej så måste man ha en kille med hoj för att få åka i sommar??? :Bugar SNÄÄÄÄLLLA jag vill åka iaf en gång i år... Mitt mål va o åka över 300, men just för tillfället nöjer jag mig med en sväng i Tyresö... (nästan iaf :hihi )
Jag kan vara din kille. Fast iofs så har jag inget att skjutsa på, o inte går den över 300 heller. Men vafan!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla