benkar
Krokvägar svänger mer..
bikerwoman skrev:Vi är nog där vid 13-tiden ca.![]()
Missar nog dig, drar från stan vid 13.30-tiden....
/B
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bikerwoman skrev:Vi är nog där vid 13-tiden ca.![]()
Freakshow skrev:Tja Benke, inte åka bussfilen! hehe..... min hoj startar inte!!!!
) Var tjockt med hojar vid Rosenhill, men 80% glidare, och inga för mig bekanta ansikten, så vi drog vidare och letade upp ett nytt fik som ligger mittemellan Sorunda och Tungelsta, där vi sammanstrålade med ett par SH-are.
av fem möjliga. Detta pga en dåligt avvägd balans mellan köttbullar och rödbetssallad, för mycket rödbetssallad, för få köttbullar...

benkar skrev:Fiket var dock sisådär, köttbullemackan får tyvärr bara enav fem möjliga. Detta pga en dåligt avvägd balans mellan köttbullar och rödbetssallad, för mycket rödbetssallad, för få köttbullar...
![]()
/B

Katie skrev:Vägen mot Lida från Slingerbulten var finfin
Tisdag: Övervägande klart och uppehåll.bikerwoman skrev:Jaha, blir det nån åka i morgon (onsdag) kväll?

Känns lite småkyligt ute nu... Inte så kul att behöva stanna varje mil för värma fingrarna.bikerwoman skrev:Jaha, blir det nån åka i morgon (onsdag) kväll?
Spiken skrev:Känns lite småkyligt ute nu... Inte så kul att behöva stanna varje mil för värma fingrarna.![]()
bikerwoman skrev:Tom. jag avstod från att köra hoj idag, det var -2,8 i morse när jag vaknade...
Och ser inte ut bli så mycket hojåka till helgen heller, fre-lör ska jag titta på/fota ERF-race på Falkenberg, men på söndagen blir det kanske några meter hojåka, en tjejkompis ska kolla lite närmare på en VTR som är till salu. Hoppas att maj bjuder på lite mer värme!jolio skrev:körning i morron ?
vi är tre tappra som tänkte snurra lite i morrn fler ??
bikerwoman skrev:Nån som har lust att ta en tur nu inom nån timme?
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|