Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.
bikerwoman skrev:
Jag hänger gärna på på onsdag oxå, men kör folk verkligen bara på onsdagar :confused: Hur sega är ni egentligen?

Skulle gärna köra en sväng idag men är tyvärr bakis...

Är det fler än jag som kan må som man förtjänar i två dagar? :fyllisar

Ja....du vet en annan jobbar ju på dagarna.................. :)
Men onsdag är bokad då kör vi!!!!!!!!
Vart ses vi då? :confused: :confused: :confused:
Du bor i Sollentuna eller? :rock

Klart man får hänga med ;) Tja, vi kan väl samlas vid Donken väsby kl. 18.00 ca. Gubben min tjatar om en tur ut mot Brostugan och sen vidare ut på Ekerö/Svartsjölandet...han är trött på att köra norr om stan. Kan det vara nåt? Eller har ni några andra förslag?

bikerwoman skrev:
Klart man får hänga med ;) Tja, vi kan väl samlas vid Donken väsby kl. 18.00 ca. Gubben min tjatar om en tur ut mot Brostugan och sen vidare ut på Ekerö/Svartsjölandet...han är trött på att köra norr om stan. Kan det vara nåt? Eller har ni några andra förslag?

Det funkar ju, om vi inte åker autoban till brostugan. För då är det ju ingen mening med att träffas i väsby. Men du har säkert en smart färdplan mellan donken och stugan så jag litar på dig. Vi sätter oss väl inte och fikar bort kvällen på stugan?!

Är planen att stanna till vid Brostugan? Vore kul att haka på, men det vimlar ju av snutar vid brostugan och jag har ingen lust att betala massa böter och behöva besiktiga hojen igen...

Onsdag. Faan det va ju idag ju. Hm jag som har tråkigt och skulle gärna åka ut på en liten tur. Nåja jag hinner med nästa.

Qwerty skrev:
Onsdag. Faan det va ju idag ju. Hm jag som har tråkigt och skulle gärna åka ut på en liten tur. Nåja jag hinner med nästa.
Va!!!!! :va
Isåfall har ju även jag missat det roliga på onsdag......
Hoppas du har fel och att onsdag är imorgon :)

R1 wannabe skrev:
Va!!!!! :va
Isåfall har ju även jag missat det roliga på onsdag......
Hoppas du har fel och att onsdag är imorgon :)

Nej du jäklar det är ju bara tisdag idag :banana

Lite dålig koll på dagarna kanske. :3freak
Ska genast masa mej ut till garaget och montera ett par fungerande blinkers. Retur vajern kommer nog inom kort så den få man åka utan.

Qwerty skrev:
Nej du jäklar det är ju bara tisdag idag :banana

Lite dålig koll på dagarna kanske. :3freak
Ska genast masa mej ut till garaget och montera ett par fungerande blinkers. Retur vajern kommer nog inom kort så den få man åka utan.

Du kanske ska investera i en almanacka först och främst så du kan hålla reda på dagarna? :hihi

Men du är hjärtligt välkommen i morgon=onsdag!!

KalleBalik skrev:
Är planen att stanna till vid Brostugan? Vore kul att haka på, men det vimlar ju av snutar vid brostugan och jag har ingen lust att betala massa böter och behöva besiktiga hojen igen...

Planen är att stanna till om det finns nåt folk där ja, dvs. likasinnade, inga bojsänken!
På vad sätt kör du olagligt? Själv har jag både miniskylt, mini-allting, ingen skyltbelysning och ett par pipor som låter som fan, men har aldrig blivit stoppad där.
Men det kanske beror på att jag är :tuttar ???

bikerwoman skrev:
Du kanske ska investera i en almanacka först och främst så du kan hålla reda på dagarna? :hihi

Men du är hjärtligt välkommen i morgon=onsdag!!

:) Bra jag kommer till Mcd Väsby Vid 18. Blinkers är monterat och jag han även byta den där ena trasiga baklampan. Nu är han i skick som ny. Tyvärr hittade jag ingen almanacka men nu vet jag ju att onsdag är i morgon. :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti