Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Hm...åka till McD i Upplands Väsby är långt....för att sedan dra sej mot brostugan....Om jag hakar på så blir det nog vid Brostugan jag möter upp. Känner ju iallafall igen smasseman så det löser sej säkert :tummenupp

smasseman skrev:
Det funkar ju, om vi inte åker autoban till brostugan. För då är det ju ingen mening med att träffas i väsby. Men du har säkert en smart färdplan mellan donken och stugan så jag litar på dig. Vi sätter oss väl inte och fikar bort kvällen på stugan?!

Nej vi tänker inte fika bort kvällen, ingen risk! Tyvärr finns det ju inga sådär fantastiskt roliga vägar mellan Väsby och Brostugan precis, men det lär ju inte bli E4:an i allafall!
Annars kan vi ju ses där för er som inte vill ta genvägen via Väsby :rolleyes:

:mad: Nä nu jävlar Benkar!!! Nu ska du sluta snacka skit om min älskade Italienare!! :7peta
Den funkar alldeles utmärkt nu igen ska jag be att få påpeka!
Bara för att min käre make gräver upp eran fina grusplan så e det ju inte min söta lilla Falcos fel! Den gör bara som den blir tillsagd!
Hörde att stackars Jocke fick en del stenar över sig oxå... :hihi
benkar skrev:
Nä, vem hinner fika när man kör Italiensk och istället måste mecka hela kvällen.... :D

:pannkyss

/B

bikerwoman skrev:
:mad: Nä nu jävlar Benkar!!! Nu ska du sluta snacka skit om min älskade Italienare!! :7peta
Den funkar alldeles utmärkt nu igen ska jag be att få påpeka!
Bara för att min käre make gräver upp eran fina grusplan så e det ju inte min söta lilla Falcos fel! Den gör bara som den blir tillsagd!
Hörde att stackars Jocke fick en del stenar över sig oxå... :hihi

OK, jag ger mig, förlåt, :pannkyss Handlar således om att din make helt enkelt inte kan hantera gasen... :tungan

/B

Last edited:
bikerwoman skrev:
Skojar om vad? Att jag e kvinna eller att jag aldrig blivit stoppad?
Att anledningen till att du inte blivit stoppad beror på det faktum att du är en kvinna.

Jag ska sitta och få skäll på ett utvecklingsamtal klockan 17, man jag ska försöka hinna iväg ändå. :)
Men vad är det för mening med att träffas i väsby om vi ändå ska söderut? kan vi inte utgå ifrån Sveav. eller brostugan klockan 18-18:30?

Jag är så där lagom sugen på att åka till besiktningsplatsen brostugan utan mönster på framdäcken och obesiktigad hoj.

Vet ni vart ni ska efter besöket på stugan så kan vi kanske träffas efter att ni har varit där och fikat? Är det någon mer som inte vill åka till stugan så kanske vi kan träffas på McD Sveavägen?

smasseman skrev:
Jag är så där lagom sugen på att åka till besiktningsplatsen brostugan utan mönster på framdäcken och obesiktigad hoj.

Vet ni vart ni ska efter besöket på stugan så kan vi kanske träffas efter att ni har varit där och fikat? Är det någon mer som inte vill åka till stugan så kanske vi kan träffas på McD Sveavägen?

McD Sveavägen låter bra tycker jag, är inte heller speciellt sugen på brostugan...vilken tid passar dig?

smasseman skrev:

Jag är sugen på att rulla till Jorbrorakan och leka lite tillsammans med Johanrehn80 och förhoppningsvis de vi åkte bulten med smasseman samt 1 jobbarkompis.

Efter lite lek kanske dra till tullinge och leka lite mera :näsblod

Men McD sveavägen är ok också om vi inte ska ut mot Handen.

Bara det blir en blandning av att träffa nytt folk, leka och köra kurviga vägar i den ordningen.

Du har ju mitt nummer smasseman (Har ju tappat bort ditt) så hör av dej om du fortfarande vill ha med mej förstås :pannkyss

Kollar annars in här igen vid 16 tiden för att uppdatera mej.

R1 wannabe skrev:
Jag är sugen på att rulla till Jorbrorakan och leka lite tillsammans med Johanrehn80 och förhoppningsvis de vi åkte bulten med smasseman samt 1 jobbarkompis.

Vilken tid tänkte du/ni leka i Jordbro? Jobbar här ute så det vore att sluta upp runt lite nya människor :tummenupp

//TwinSucker

R1 wannabe skrev:
Men McD sveavägen är ok också om vi inte ska ut mot Handen.

Tänkte sticka från vtorp kl 18, så säg en plats utanför stan så är jag där kl 18:30. Funkar det?
Säger du i jordbro så måste du speca lite mer för jag hittar inte i jordbro.

Jag hittar rätt dåligt jag med, men jag hittar till Donken sveavägen :rolleyes: Någon som vill möta upp mig där?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti