R1 wannabe
RR Hangaround
- Gick med
- 15 Dec 2003
- Hoj
- Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
Nä!!!!bikerwoman skrev:........men har aldrig blivit stoppad där.
Men det kanske beror på att jag är???
Du skojar va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nä!!!!bikerwoman skrev:........men har aldrig blivit stoppad där.
Men det kanske beror på att jag är???
smasseman skrev:Det funkar ju, om vi inte åker autoban till brostugan. För då är det ju ingen mening med att träffas i väsby. Men du har säkert en smart färdplan mellan donken och stugan så jag litar på dig. Vi sätter oss väl inte och fikar bort kvällen på stugan?!
R1 wannabe skrev:Nä!!!!
Du skojar va?![]()
Biifer skrev:Tänker ni köra jätte jätte fort?![]()

bikerwoman skrev:Nej vi tänker inte fika bort kvällen, ingen risk!
benkar skrev:Nä, vem hinner fika när man kör Italiensk och istället måste mecka hela kvällen....![]()
![]()
/B
bikerwoman skrev:Nä nu jävlar Benkar!!! Nu ska du sluta snacka skit om min älskade Italienare!!
![]()
Den funkar alldeles utmärkt nu igen ska jag be att få påpeka!
Bara för att min käre make gräver upp eran fina grusplan så e det ju inte min söta lilla Falcos fel! Den gör bara som den blir tillsagd!
Hörde att stackars Jocke fick en del stenar över sig oxå...![]()
Handlar således om att din make helt enkelt inte kan hantera gasen...
Att anledningen till att du inte blivit stoppad beror på det faktum att du är en kvinna.bikerwoman skrev:Skojar om vad? Att jag e kvinna eller att jag aldrig blivit stoppad?
Ja ibland är det orättvist!!!!

smasseman skrev:Jag är så där lagom sugen på att åka till besiktningsplatsen brostugan utan mönster på framdäcken och obesiktigad hoj.
Vet ni vart ni ska efter besöket på stugan så kan vi kanske träffas efter att ni har varit där och fikat? Är det någon mer som inte vill åka till stugan så kanske vi kan träffas på McD Sveavägen?
Jag är sugen på att rulla till Jorbrorakan och leka lite tillsammans med Johanrehn80 och förhoppningsvis de vi åkte bulten med smasseman samt 1 jobbarkompis.smasseman skrev:Jag är så där lagom sugen på att åka till besiktningsplatsen brostugan utan mönster på framdäcken och obesiktigad hoj.
Vet ni vart ni ska efter besöket på stugan så kan vi kanske träffas efter att ni har varit där och fikat? Är det någon mer som inte vill åka till stugan så kanske vi kan träffas på McD Sveavägen?
R1 wannabe skrev:Jag är sugen på att rulla till Jorbrorakan och leka lite tillsammans med Johanrehn80 och förhoppningsvis de vi åkte bulten med smasseman samt 1 jobbarkompis.
R1 wannabe skrev:Men McD sveavägen är ok också om vi inte ska ut mot Handen.
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|