Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Visst blir det lite busåka imorgon?????
Någon.......hallå!!!!!!!

Mattias skrev:
Det är ju iofs snart gjort. Hoppas du köpte originalbelägg, allt annat sewger kewk, liksom.

Inte bara jag som, till sist... :gnissla kommit på att originalbromsbelägg är svindyra, men fungerar väldigt bra.... :)

Någon teknik-super-guru-tyckare får gärna få förklara varför man ska köpa, eller inte köpa, originalbromsbelägg! Men gärna i en egen "Bromsbeläggstråd" :7peta ! Typ HÄR: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=1385751

/B

Last edited:
Davidk skrev:
vart nånstans åker du???
Roligast hittills är väl Jordbro, om man ska leka.
Måste försöka hitta något närmare Gustavsberg.
Vi har en raka i ett industriområde i Nacka men jag tror den är lite för kort, mer för Motardmaffian.

I övrigt är jag öppen för förslag. Ska prata med meterologen på jobbet vid 16 tiden för att få veta hur stor risken är att det regnar bara :confused:

R1 wannabe skrev:
Roligast hittills är väl Jordbro, om man ska leka.
Måste försöka hitta något närmare Gustavsberg.
Vi har en raka i ett industriområde i Nacka men jag tror den är lite för kort, mer för Motardmaffian.

I övrigt är jag öppen för förslag. Ska prata med meterologen på jobbet vid 16 tiden för att få veta hur stor risken är att det regnar bara :confused:

vad händer ikväll då?

Passa er på Rosenhill i kväll mötte +10 mc snutar där och på södertäljevägen. Dom verkar ha nån typ av utbildning och kör silverfärgade kåplösa bmw 1150?

Hightuned skrev:
Passa er på Rosenhill i kväll mötte +10 mc snutar där och på södertäljevägen. Dom verkar ha nån typ av utbildning och kör silverfärgade kåplösa bmw 1150?

Kåplösa...!??!?!?! :va

Har dom till och med planerat och vurpa.....huuuu, då vet jag inte om jag skulle vilja tävla med dom :D

johanrehn80 skrev:
vad händer ikväll då?
Ja du....Det blir nog lugnt.
Fick ju köra av mej till och från jobbet idag :)
Jimmy och Bikerboys ska ut med ett par andra imorgon så häng på där. Tror det blir kul för de andra de ska ut med kan ju köra iallafall, det är mer än man kan säga om stiffneck som bara pladdrar om hur hårt han kör :lol

Inte helt omöjligt att jag också hänger på.

Ha det :tummenupp

Verkar som ingen säger till när dom ska ut å åka! :va
lr så är dom lite griniga med vädret.

Jag ska åka idag, imorrn, övermorrn o.s.v. PM:a ifall någon är sugen på att leka lite! :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP