Stockholm/norrort - 8/5, Bakhjulsträning

Vilken raka drar ni till?

Jag är på kurs, men kanske kan smita förbi och kika hur det går. Skulle vara kul!

I veckan var det några Husaberg-motarder som tränade wheelies efter Älvsundavägen (vägen vid grustaget).

streetfighter1 skrev:
Vilken raka drar ni till?

Jag är på kurs, men kanske kan smita förbi och kika hur det går. Skulle vara kul!

I veckan var det några Husaberg-motarder som tränade wheelies efter Älvsundavägen (vägen vid grustaget).

Jag förmodar att det blir roserbergs indr.område.. Ligger mellan väsby-märsta..

Annicka skrev:
Självklart ska den med :)

@ Cobra80: Trevligt med lite sällskap :)

/Annicka

Annicka: perfekt, se till så matte kommer hem till mig idag och fixar min data nu..

MD skrev:
Jag förmodar att det blir roserbergs indr.område.. Ligger mellan väsby-märsta..
Är det inte så att Tusse-Batong kan tänkas läsa dessa forum, och då kanske dyka upp i Rosersbergs industriområde?

Annars är det en bra raka att träna bakhjul på, om någon är intresserad finns lite skakiga bildbevis från mina försök förra sommaren (http://www.dolab.se/retard/), OBS nördvarning!

Fan, man kanske skulle övertala familjen att friggeboden kan byggas på söndag, så ninja_1 får en bakhjulscoach!

/RL

Roger Lee skrev:
Är det inte så att Tusse-Batong kan tänkas läsa dessa forum, och då kanske dyka upp i Rosersbergs industriområde?

Annars är det en bra raka att träna bakhjul på, om någon är intresserad finns lite skakiga bildbevis från mina försök förra sommaren (http://www.dolab.se/retard/), OBS nördvarning!

Fan, man kanske skulle övertala familjen att friggeboden kan byggas på söndag, så ninja_1 får en bakhjulscoach!

/RL

Det e nog ingen fara (hoppas jag), övertala nu familjen och kom ut och kör istället :tummenupp

Vart ligger den andra rakan?

Om "tusse-batong" skulle få för sig att dyka upp så är det ju bara att man åker där ifrån. Inte så mycket mer än det :D

Vilket härligt väder det är :)
Fan att man ska vara jätte förkyld då :(

Vi ses där borta.

/Annicka

Annicka skrev:
Om "tusse-batong" skulle få för sig att dyka upp så är det ju bara att man åker där ifrån. Inte så mycket mer än det :D

Vilket härligt väder det är :)
Fan att man ska vara jätte förkyld då :(

Vi ses där borta.

/Annicka

Se bara till så du e stadig på handen, så det inte blir nån jävla popcornfilm :hihi

Hmmmm. Man kanske ska följa med på det här, tar med en polare och möter upp vid Md... eller det blir 3 polare, måste skjutsa omkring vännerna en sådan fin dag! :tummenupp

Inte hmm, man kanske ska följa med utan Jaaaaa jag ska med :)

/Annicka

Stavfelet skrev:
Hmmmm. Man kanske ska följa med på det här, tar med en polare och möter upp vid Md... eller det blir 3 polare, måste skjutsa omkring vännerna en sådan fin dag! :tummenupp

Tjo jag hakar också på! Om jag hittar :va Vet exakt var det ligger på en karta, men att hitta dit är en annan sak. Har ett riktigt ruttet lokalsinne :3freak Nåja, borde gå bra, kommer när jag käkat frukost :fyllisar

Hänkar nog också på för att mest titta på. Kan inte dra på bakhjulet med min 125 :tungan

Det är väll 14.30 vid McD i väsby?

Last edited:
Du har PM

/Annicka

blub skrev:
Tjo jag hakar också på! Om jag hittar :va Vet exakt var det ligger på en karta, men att hitta dit är en annan sak. Har ett riktigt ruttet lokalsinne :3freak Nåja, borde gå bra, kommer när jag käkat frukost :fyllisar

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti