Stockholm/norrort - 8/5, Bakhjulsträning

Vilken raka drar ni till?

Jag är på kurs, men kanske kan smita förbi och kika hur det går. Skulle vara kul!

I veckan var det några Husaberg-motarder som tränade wheelies efter Älvsundavägen (vägen vid grustaget).

streetfighter1 skrev:
Vilken raka drar ni till?

Jag är på kurs, men kanske kan smita förbi och kika hur det går. Skulle vara kul!

I veckan var det några Husaberg-motarder som tränade wheelies efter Älvsundavägen (vägen vid grustaget).

Jag förmodar att det blir roserbergs indr.område.. Ligger mellan väsby-märsta..

Annicka skrev:
Självklart ska den med :)

@ Cobra80: Trevligt med lite sällskap :)

/Annicka

Annicka: perfekt, se till så matte kommer hem till mig idag och fixar min data nu..

MD skrev:
Jag förmodar att det blir roserbergs indr.område.. Ligger mellan väsby-märsta..
Är det inte så att Tusse-Batong kan tänkas läsa dessa forum, och då kanske dyka upp i Rosersbergs industriområde?

Annars är det en bra raka att träna bakhjul på, om någon är intresserad finns lite skakiga bildbevis från mina försök förra sommaren (http://www.dolab.se/retard/), OBS nördvarning!

Fan, man kanske skulle övertala familjen att friggeboden kan byggas på söndag, så ninja_1 får en bakhjulscoach!

/RL

Roger Lee skrev:
Är det inte så att Tusse-Batong kan tänkas läsa dessa forum, och då kanske dyka upp i Rosersbergs industriområde?

Annars är det en bra raka att träna bakhjul på, om någon är intresserad finns lite skakiga bildbevis från mina försök förra sommaren (http://www.dolab.se/retard/), OBS nördvarning!

Fan, man kanske skulle övertala familjen att friggeboden kan byggas på söndag, så ninja_1 får en bakhjulscoach!

/RL

Det e nog ingen fara (hoppas jag), övertala nu familjen och kom ut och kör istället :tummenupp

Vart ligger den andra rakan?

Om "tusse-batong" skulle få för sig att dyka upp så är det ju bara att man åker där ifrån. Inte så mycket mer än det :D

Vilket härligt väder det är :)
Fan att man ska vara jätte förkyld då :(

Vi ses där borta.

/Annicka

Annicka skrev:
Om "tusse-batong" skulle få för sig att dyka upp så är det ju bara att man åker där ifrån. Inte så mycket mer än det :D

Vilket härligt väder det är :)
Fan att man ska vara jätte förkyld då :(

Vi ses där borta.

/Annicka

Se bara till så du e stadig på handen, så det inte blir nån jävla popcornfilm :hihi

Hmmmm. Man kanske ska följa med på det här, tar med en polare och möter upp vid Md... eller det blir 3 polare, måste skjutsa omkring vännerna en sådan fin dag! :tummenupp

Inte hmm, man kanske ska följa med utan Jaaaaa jag ska med :)

/Annicka

Stavfelet skrev:
Hmmmm. Man kanske ska följa med på det här, tar med en polare och möter upp vid Md... eller det blir 3 polare, måste skjutsa omkring vännerna en sådan fin dag! :tummenupp

Tjo jag hakar också på! Om jag hittar :va Vet exakt var det ligger på en karta, men att hitta dit är en annan sak. Har ett riktigt ruttet lokalsinne :3freak Nåja, borde gå bra, kommer när jag käkat frukost :fyllisar

Hänkar nog också på för att mest titta på. Kan inte dra på bakhjulet med min 125 :tungan

Det är väll 14.30 vid McD i väsby?

Last edited:
Du har PM

/Annicka

blub skrev:
Tjo jag hakar också på! Om jag hittar :va Vet exakt var det ligger på en karta, men att hitta dit är en annan sak. Har ett riktigt ruttet lokalsinne :3freak Nåja, borde gå bra, kommer när jag käkat frukost :fyllisar

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard