Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
juha01 skrev:2192409Fasen... Bara soffpotatisar här alltså!!??
Jonathan skrev:2192453
Motionera, vad är det ?
![]()
pogo skrev:2192597Nästa år kanske, sprang gbg varvet i år och det får räcka!
Faktum är att gbg varvet var riktigt jobbigt, dubbelt så långt? ne, behöver nog träna mer...![]()

Biturbo skrev:2194322Lika troligt som att Gustav1 är hetro...
Jonathan skrev:2192453Det här är ju faktiskt Sporthoj.com.
UrbanTiger skrev:2194361Tyvärr så har jar en benhinna som jag sträckte lite våren 1987. Känner av det vid tryckföränringar, köld och regn. Fick 40.000:- av Trygg Hansa![]()
juha01 skrev:2193186Ja, inte för att på något sätt mästra, men att springa två mil nu är ganska skönt! Man får en annan syn på sträckorna när man maratränar. Har inte sprungit någon kortare slinga än 11,5 km i vår.. Ändå är jag osäker på om jag ska klara det.
lee skrev:2194445Sprang för några år sedan. Jag hoppas att du sprungit +25 km några gånger, det hade inte jag, vilket gjorde att det blev väldigt slitsamt på andra varvet. Konditionsmässigt var det inga problem, men 42 km nöter sönder kroppen om man inte är van vid att springa långt. Det tog 2 månader innan jag var helt återställd.
UrbanTiger skrev:2194361Tyvärr så har jar en benhinna som jag sträckte lite våren 1987. Känner av det vid tryckföränringar, köld och regn. Fick 40.000:- av Trygg Hansa![]()
)Jag är inte i så bra form! Två mil för mig är jobbigt som satan, 1 mil är väl okej å springa för min del.juha01 skrev:2193186Ja, inte för att på något sätt mästra, men att springa två mil nu är ganska skönt! Man får en annan syn på sträckorna när man maratränar. Har inte sprungit någon kortare slinga än 11,5 km i vår.. Ändå är jag osäker på om jag ska klara det.
juha01 skrev:2194492Ett långpass minst i veckan (över 20 km) sista tio veckorna. 29km som längst.
Borde klara det, men det kan man aldrig veta innan... Det är efter 32 km som loppet börjar och man har fortfarande en hel mil kvar!
Tänkte en sluttid på ca 4,40. Vad hade du?!
Haha, elakt!Markus skrev:2194366Äntligen, någon som konstaterar det som torde vara självklart. Men istället för sporthoj kan man ha jEtTe mOngA sJatT cHennsTer. Det går lika bra. Nästan.![]()
pogo skrev:2195718Jag är inte i så bra form! Två mil för mig är jobbigt som satan, 1 mil är väl okej å springa för min del.
Tog mig runt gbg varvet på ganska "lång" tid 2:06. Men iofs, då hade jag inte så fruktansvärd hög puls vid målgång, det var benen och knäna som sa, "Nej tack, nu räcker det."
Vad springer du 21 km på?
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen